haluan tappaa itseni

Vierailija

Olen tehnyt jotain niin kamalaa että en näe muita vaihtoehtoja. Olen paskin ihminen ikinä ja joudun vankilaan ja loppu elämäni elämään syyllisyydessä ja itseinhossa jos tänne jään. En voi muuta, mietin vain että kuinka sen tekisin.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Ei näy lehdissä mitään juttuja Suomessa tehdyistä erityisen julmista murhista ta joukkomurhistakaan, joten epäilenpä oletko  sittenkään ihan niin pahaa tehnyt että se noin vakavaa olisi... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei näy lehdissä mitään juttuja Suomessa tehdyistä erityisen julmista murhista ta joukkomurhistakaan, joten epäilenpä oletko  sittenkään ihan niin pahaa tehnyt että se noin vakavaa olisi... 

Tästä ei vielä lehdissä olekaan kun tästä ei kukaan muu tiedä kuin minä. Tämä ei siis ole mikään murha. Ap

Vierailija

Pöh, meissä kaikissa on se pimeä puoli, joka pääsee valloilleen kun olosuhteet ovat otolliset. Olet nyt tyrinyt ja sinun pitää nyt oppia virheestäsi. Jatka nyt vain elämää, täällä me muutkin töppäilemme. Jotkut enemmän, toiset vähemmän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pöh, meissä kaikissa on se pimeä puoli, joka pääsee valloilleen kun olosuhteet ovat otolliset. Olet nyt tyrinyt ja sinun pitää nyt oppia virheestäsi. Jatka nyt vain elämää, täällä me muutkin töppäilemme. Jotkut enemmän, toiset vähemmän.

Tämä on jotain niin kamalaa että elämän jatkaminen ei ihan niin vain onnistu. En kehtaa edes kertoa. Ap

Vierailija

Jos olet oikeasti tehnyt jotain kamalaa, niin rangaistusta itsemurhan avulla pakenemalla et ainakaan hyvitä tekoasi. Kanna vastuusi ja hyvitä tekosi yhteiskunnalle vaikka vankeusrangaistuksen kautta. Saatat sen aikana oppia antamaan itsellesikin anteeksi.

Vierailija

Hei ei kannata vaivautua. Kyllä se elämä loppuu yrittämättäkin. Siihen asti elämä on pelkkiä mahdollisuuksia. Jos olet kristitty, niin muista että saat anteeksiannon, jos sitä haluat. Et ehkä maalliselta oikeudelta, mutta jumalalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannattaa vaivautua. Tää on ihan kamalaa. Ap

No, kerropa mitä oot tehnyt? Käyttänyt lasta seksuaalisesti hyväksesi, kavaltanut jonkun rahat, raiskannut...?

Vierailija

Nyt olen päätökseni tehnyt. Tänään tai huomenna viimestään on se päivä. En ihan tätä halunnut, mutta en myöskään halua elää loppu elämääni syyllisyyden tuskissa. Kuinkahan sen voisi tehdä mahdollisimman "hienovaraisesti"... ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen päätökseni tehnyt. Tänään tai huomenna viimestään on se päivä. En ihan tätä halunnut, mutta en myöskään halua elää loppu elämääni syyllisyyden tuskissa. Kuinkahan sen voisi tehdä mahdollisimman "hienovaraisesti"... ap

....
Kerro mitä olet tehnyt? Jos et kerro, olet trolli joka venyttää ketjua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat