Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun ei voi sanoa suoraan. Siis että vihaa ihmisiä jotka ei pese käsiään jne.

Seuraa 
Liittynyt12.10.2003

Tänään kävi näin että olin yhden ystäväni kanssa kaivelemassa pihaa, istutimme kaikenlaista ym. Siis puutarhatöitä minun puutarhassani. Tuli sitten vessahätä ja lähdin sisälle. Ystäväni seisoi jostain syystä ulkopuolella mutta juuri vessan edessä. Vessassa on ikkuna, verhot mutta ikkuna oli vähän auki että äänet kyllä kuului ulos.

Tein tarpeeni, vedin pöntön ja menin ulos. En pessyt käsiä sillä tarkoitus oli jatkaa heti mullan kaivelua, mitä suotta kuluttaa vettä ja kuivattaa käsien ihoa? Muuten pesen kyllä heti kädet mutta olin menossa heti ulos taas likaamaan ne.

Menin sitten taas jatkamaan töitä ja ystäväni sanoi "Ai että on ällöä kun jotkut ei pese käsiä vessakäynnin jälkeen, eikö olekin tosi kuvottavaa?" Sanoin että "No jaa, juu-u niin kai?". Kaveri sanoi että sellaisia on jotka ei pese käsiä, miten ne kehtaa!!!

Ajattelin että mitä???? Sitten tajusin, että sehän seisoi siinä vessan ikkunan alla ja kuuli, etten valuttanut vettä. Eli tiesi etten pessyt käsiä ja nyt se jotenkin vihjaili (?) että tiesi, etten pessyt käsiä ja ilmaisi näin paheksuvansa käytöstäni.

Tai sitten luuliko se, että en tiennyt että se kuuli, etten pessyt käsiä, ja ajatteli vain yleissivistää minua että kädet kuuluu pestä.

Todella outoa joka tapauksessa!

Kommentit (2)

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Ajatteli varmaan, että niillä (tekisi mieli sanoa jopa, että perseisillä) käsillä koskit kuitenkin ainakin kahvoja ja ehkä valokatkaisijoitakin..

Kyllä vessassakäynnin jälkeen kuuluu pestä kädet, ihan sama miten likaista hommaa sen jälkeen oletkin menossa tekemään.

Vierailija

Entäs kun ei siinä pyyhkiessä kädet likaannu, niin miksi pitäisi? Paperia riittävästi välissä, niin ei käsi kosketa alapäätä missään vaiheessa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat