Millaisia alus housuja tosi ylipainoiset käyttää?

Vierailija

voitteko laittaa kuvan ja kokoa hahmottavat esineen viereen.
Alko kiinnostamaan :D en oo nimittäin kaupoissa koskaan nähnyt tosi isoja pikkareita.
t nainen

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Sellaisia, jotka kirjoitetaan yhteen. Pestään pesukoneessa ja kuivataan vaikkapa pyykkinarulla. Ymmärrät varmaan, etä meille ei tavallinen pyykkitelineen leveys riitäkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia, jotka kirjoitetaan yhteen. Pestään pesukoneessa ja kuivataan vaikkapa pyykkinarulla. Ymmärrät varmaan, etä meille ei tavallinen pyykkitelineen leveys riitäkään.

Sopiiko ne normaaliin pyykinpesukoneeseen vai pitääkö olla jokin laitoskone?

Vierailija

Normaali pesukone riittää, mutta kannattaa ottaa edestä täytettävä malli. Niitä märkiä housuja ei nimittäin jaksa nostaa yläkautta pois koneesta. Kannattaa kiskoa suoraan koriin. Avuksi voi ottaa isoimmat lapset, vähän kuin köydenvdossa.

Vierailija

Ihan kaikenlaisia. On stringiä, maxia, hipsteriä... mitä kaikkea niitä nykyään onkaan. Ihan marketeista ja kauppakeskuksista ostelen.

123 kiloinen

Vierailija

Meillä repesi kesällä purjeveneestä purje kovassa myrskyssä, otin sitten pikkarit jalastani ja hilasin ne mastoon niin päästiin lähimpään satamaan. Taisi olla stringit.

stella
Seuraa 
Liittynyt27.10.2015

Varmaankin vartaloa muotoilevat alkkarit ja alusasut, joissa on tukeva ja napakka istuvuus, hyvä laatu, sekä tietysti, ne tuntuvat mukavilta päällä.

Esim.  Maidenform.

Vierailija

Minä en hyväksy kyllä  mitään puntillisia mummokalsareita.. Pitsiä ja liukasta pintaa. Stringejä ja mitä milloinkin, mutta todella hottikseja.. ja sattuu myös miesystävä pitämään..

Vierailija

No, eipä tuo ole koskaan aiemmin tämän kokoisen naisen kanssa seurustellut, joten tuskin.. Mutta en minä ahda perääni minnekkään, kyllä ne on ihan oikean kokoiset ja sopivat ihan mallikkaasti eikä tule hiertymiä..

Ahdistaako sinua jotenkin, että tämän kokoinenkin nainen voisi olla jonkun mielestä ihan kuumapakkaus?? En usko, että vien barbimaisilta yhtään mitään..  

Ehkä mieheni on sitten jotenkin erikoinen makunsa suhteen, mutta voin vakuuttaa, ettei se ole  ainoa..on niitä ollut muitakin..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

huom. Olen siis kyllä itsekin sairaalloisesti ylipainoinen, painoindeksi 45. Ja tiedän kyllä että jotkut pitävät isokokoisista mutta mielestäni se on vaan niin sairasta. Mielestäni läski ei ole muotoja. Oon kuullut monesti itsekin että onpa kivat muodot sulla, ja silloin päässä kiehuu niin saatanasti ettei mitään rajaa. Läski on LÄSKIÄ, ei muotoja! Ihan totta, milloin ihmiset oppivat?! Syy miksi joku pitää isokokoista kuumana pakkauksena on joku pääkopassa vinksahtanut mutteri, mitä hienoa on siinä että on epäterve? Ja puhukaa vielä paskaa lisää siitä että läskikin voi olla täysin terve. Oon parikymppinen, harrastanut vielä ennen lihomistani urheilua kolmesti viikossa ja silloin peruskunto oli ihan hyvä, mutta kun 60 liikakiloa on niin ei meinaa päästä sängystä aamuisin, juokseminen edes lyhyttä matkaa ei onnistu ilman tunnetta että pyörtyy, portaita ei pääse toiseen kerrokseen puuskuttamatta kuin joku helvetin höyryveturi. Ja joku vielä kehtaisi sanoa minua kauniiksi. Paskat. Jos haluat olla viehettävä, laihduttaisit normaalipainoon.

Ihana kohdata ihminen, joka rakastaa näin täysillä itseään ja on sinut itsensä kanssa, niitä on harvassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lahkeellisia miesten boxereita muistuttavia. Tämä ei ole sitten mikään vitsi. Olen 120kg enkä pysty käyttämään tavallisia alushousuja sillä reiteni hankaavat yhteen koska ne ovat niin lihavat. Ja vaikka välissä olisi housut niin herkän ihon takia nivuset menevät melkeinpä verelle jos tavallisten alushousujen sauma hankaa sinne. Mielestäni ihan asiallinen kysymys aloittajalta, en ymmärrä alapeukkujen määrää. Mun mielestä lihavien ei kuuluisi edes pitää stringejä. Miksi yrittäisin edes epätoivoisesti saada oloani jotenkin viehättäväksi kun tiedän että ylipainoa on toisen naisen verran? Hyväksykää mitä olette, ja toimikaa sen mukaan.

Yhteen hankaavien reisien ongelmaa saa helpotettua perus talkilla. Ei enää verestä niin herkkään. Minusta ylipainoiset ja alipainoiset saavat laittautua ja pukeutua vaikka seksikkääksi jos haluaa. Parasta on jos on vain tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on eikä alistu siihen että "en voi tehdä sitä tätä ja tuota kun olen 120kg". Paino on vaan numero, enemmän merkkaa kehon koostumus.
T: 105 kg

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat