teettekö itse vispipuuroa ?

Vierailija

vatkatusta Kauramanna-puoiukkapuurosta muodostunut meillä  suuri välipalahitti

Mummo sitä ennen meille toi vaan ei enää vuosiin

onhan se herkkua ja aika terveellistä verrattuna kaupan sokerimössöihin

mulla pakastimessa ämpäritolkulla puolukkaa joten kyllä passaa

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Teen itse :) Oletko tehnyt muusta kuin puolukasta? Itse tykkään eniten raparperivispipuurosta, se on jotain uskomattoman hyvää! :D Ajattelin joku kerta kokeilla myös mansikasta tehdä, voin jo kuvitella kuinka herkkua se olisi..

Vierailija

Tehdään, mutta yleensä herukoista. Paras tulee mielestäni punaherukasta, mutta mustaherukkakin on herkullinen ja halpa vaihtoehto! Kokeilkaapa.

Vierailija

Teen itse. Aina välillä innostun monen viikon ajan ja sitten kaikki jo kyllästyy. Joten nytpä ollaan ollut kolmisen kuukautta ilman, voisi taas maistua.

Kiitos muistutuksesta.

Vierailija

Liian harvoin tulee tehtyä, vaikka on todella hyvää! Semmoinen vinkki vatkausvaiheeseen: laita vatkatessa sekaan pakastemansikoita joko sulana tai vähän kohmeisina, mutta ilman keittämistä, niin tulee ihana tuoreen mansikan maku puuroon ja puurosta tulee todellinen herkkujälkkäri!

Vierailija

Mä en saa vatkausta onnistumaan kunnolla, siis puurosta ei tule sellaista kuohkeaa vaahtoa, jollaista äitini osaa tehdä. Missä vika? Keitän tummista mannasuurimoista, pitäisikö keittää tavallisista? Pitääkö puuron olla kylmää, kun sitä alkaa vatkaamaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa vatkausta onnistumaan kunnolla, siis puurosta ei tule sellaista kuohkeaa vaahtoa, jollaista äitini osaa tehdä. Missä vika? Keitän tummista mannasuurimoista, pitäisikö keittää tavallisista? Pitääkö puuron olla kylmää, kun sitä alkaa vatkaamaan?

Piätisi ja pitäisi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat