Miksei jotkut naiset osaa keskustella miesten ulkonäöstä vaan kokevat sen henkilökohtaisena

Vierailija

hyökkäyksenä. Jos joku sanoo jotakuta hyvännäköiseksi ja itse sanoo eriävän mielipiteen niin millä hiton ilveellä siitä saa henkilökohtaisen hyökkäyksen ja sitten pitää alkaa sanomaan itsestäänselvyyksiä, kuten "no kaikilla on omat mielipiteensä". Niin tietenkin on.

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisetn pitäisi ylipäätään keskustella miesten ulkonäöstä?

Koska se on hauskaa, hyvää viihdettä ja sehän se mikä oikeasti kiinnostaa      ap

Vierailija

Kyllä mä oon ainakin voinut keskustella ystävien kanssa esimerkiksi seurustelukumppaneistani ja niiden puutteista ihan vapaasti. Esim rumuudesta, hintelyydestä, pienestä munasta, kasvojen huonoista piirteistä jne. Ihan luonnollista mulle.     ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä oon ainakin voinut keskustella ystävien kanssa esimerkiksi seurustelukumppaneistani ja niiden puutteista ihan vapaasti. Esim rumuudesta, hintelyydestä, pienestä munasta, kasvojen huonoista piirteistä jne. Ihan luonnollista mulle.     ap

ai. me taas jutellaan älystä ja sen puutteesta, luonteen huonoista piirteistä jne. ihan luonnollista meille.

Vierailija

Ihan sama mistä vaan asiasta, jos sanot eriävän mielipitees, niin paskamyrsky on valmis.

Jos vaan miesten ulkonäöstä puhutaan, niin mulla todellakin on aivan erimaku kuin kellään mun kaverilla. Ne aina kattelee jotain nättejä kiiltokuvapoikia tyyliin Ian Somerhalder (ei missään tapauksessa ruma, mutta nappaa) ja itse sitten taas tykkään aikuisista miehistä esim. Jason Statham, Idris Elba.. ollaan kuitenkin jo neljänkympin isommalla puolella ja MÄ olen se outolintu näissä asioissa. ;D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat