Onko Antti Reini hyvännäköinen?

Vierailija

Mun mielestä on. Jos ois vähän siistimpi yleisilme, ja tuo ääni kuulostaa viskisiepolta. Lihaksia sais myös olla enemmän.

Kommentit (15)

Vierailija

Olihan se Possessa siisti. Tukka leikattu lyhyeksi ja oli kauluspaita päällä. On silleen rosoisen renttumaisella tavalla, vaikuttaa aika karismaattiselta. joku siinä kuitenkin mättää. Musta tuntuu ettei se ole hyvä tyyppi... Leuhka se ainakin on. Anu taas vaikuttaa ihanalta, sydämelliseltä ja hauskalta.

Vierailija

Mun kaveri on aika lailla pitkätukka-Reinin näkönen, on kuulemma nimmariakin joskus tultu pyytämään :D Myös James Hetfield tulee mieleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olihan se Possessa siisti. Tukka leikattu lyhyeksi ja oli kauluspaita päällä. On silleen rosoisen renttumaisella tavalla, vaikuttaa aika karismaattiselta. joku siinä kuitenkin mättää. Musta tuntuu ettei se ole hyvä tyyppi... Leuhka se ainakin on. Anu taas vaikuttaa ihanalta, sydämelliseltä ja hauskalta.

Mun mielestä Anu vaikuttaa ikävältä ihmiseltä. Ja niin myös Anttikin. -ap

Vierailija

On, mielestäni hieman keskivertoa komeampi ja "hyvännäköisyys" kasvaa koska on jotenkin karismaattinen, lisäksi hänellä on mun korvaani seksikäs ääni.

t: 26-vuotias nainen.

Vierailija

Antti Reini on ihan karismaattinen ja seksikäs, teatterikoulua hän ei tietääkseni ole käynyt. Löi itsensä läpi ruotsalaisella/ruotsinkielisellä elokuvalla, joka käsitteli ns. "pyöräsurmaa" ruotsissa. Mun mielestä oli ihan huikee, ja varmaan muittenkin mielestä koska rooleja on sadellut. Tosin Vareksena en pysty häntä katteleen, liian tosikko, kun taas Veijola on "se ainoa oikea Vares".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Antti Reini on ihan karismaattinen ja seksikäs, teatterikoulua hän ei tietääkseni ole käynyt. Löi itsensä läpi ruotsalaisella/ruotsinkielisellä elokuvalla, joka käsitteli ns. "pyöräsurmaa" ruotsissa. Mun mielestä oli ihan huikee, ja varmaan muittenkin mielestä koska rooleja on sadellut. Tosin Vareksena en pysty häntä katteleen, liian tosikko, kun taas Veijola on "se ainoa oikea Vares".

Pitkään samaistin Reinin ulkonäön Nikita Fouganthineen, vai mikä lieneekään kolmoissurmaajan nykyinen nimi. Nikita on kyllä paljon pikkiriikkisempi, mutta jotain samaa heissä ainakin nuorempina oli.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat