Miehet ei halua lapsia, koska pelkää naisensa rupsahtavan!

Vierailija

Tämän oivalsin lukiessani tota Hottis Juhan kommentti ketjua. Ei helvetti täähän on ihan mahdollista. Tossa ketjussa kun naiset kehuskelee olevansa meikittömiä pieruverkkari kansaa. Hahahahahahah tässä teille syy miksi miehesi ei tahdo lapsia kanssasi!

Kommentit (12)

Vierailija

Mieluummin rupsahtanut nainen kuin kirkuva kuolaava kakara.

Siis jos olisi niin päin, että nainen rupsahtaa, jos ei hanki lasta, niin mieluummin silti ottaisin lapsettoman naisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet tykkäävät luonnollisista naisista, makuasioista ei oikein voi kiistellä.

Niin minäkin, mutta en synyttäneistä. -3

shatteredkav
Seuraa 
Liittynyt19.10.2015

En halua lapsia, koska...

1. mielestäni lasten hankinta on epäeettistä.

2. maailmassa on muutenkin tarpeeksi lapsia.

3. en ole isäainesta.

4. lapsista koituu taloudellista haittaa.

5. oma aika kuluu lapsesta huolehtimiseen.

Kelpaako nämä syyt?

Vierailija

Mutta kun se rupsahtaa jokatapauksessa, kuten mies itsekin. Luonnonlaki nääs. Mutta seuratkaapa naisia, jotka saavat lapsen yli 40-vuotiaana...pysyvät pitkään jotenkin todella nuorekkaana. Harmi kun en itse saanut, vaikka mies kuinka yritti ;D. Onneksi niitä nutukoita kuitenkin oli siunaantunut muutama jo ennen nelikymppisiä. En tiiä mitä mies ajatteli mun rupsahtamisesta, hyvin oon kuitenkin kelvannut ja samoin kelpaa mieheni mulle, vaikka onkin lihonut 20 kg, harmaantunut, joutunut hankkimaan lukulasit, ryppyjä ja juonteita naama täynnä. Rakkaus vaan roihuaa edelleen ja seksi maistuu!

Mulle ainakin kävi niin, että vasta lapsia saatuani vapauduin täysin seksuaalisesti ja aloin saada emätinorkkuja, multiorkkuja ja opin kunnolla nauttimaan ja tuottamaan nautintoa. Oli se ennen lapsiakin kivaa, mutta melko valjua verrattuna nykyiseen. Tietysti ikäkin vielä parantaa seksin laatua.

intj
Seuraa 
Liittynyt28.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se rupsahtaa jokatapauksessa, kuten mies itsekin.

Kaikki meistä kuolevat kuitenkin. Miksi ei sitten ampua itsensä saman tien? Kaikki sairastuvat ennemmin tai möhemmin. Miksi ei sitten lojua sohvalla ja polttaa tupakkaa?

Joidenkin mielestä on eri asia rupsahtaa 70-vuotiaana kuin 30-vuotiaana.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat