Tuntuu kuin olisin näkymätön

Vierailija

Miksiköhän minuun suhtaudutaan siten, että ollaan korostetusti niin, ettei olla huomaavinaankaan minua? Esimerkiksi jos sanon jotain porukassa, niin siitä seuraa sellainen pieni hiljainen hetki ja sitten juttu jatkuu kuin en olisi mitään sanonutkaan...

Kommentit (5)

Vierailija

En tiedä. Mä koen myös olevani näkymätön, mutta mä en edes muista milloin olisin viimeksi jossain porukassa edes ollut joten tuollaisia tilanteita ei tule. Eli mä olen kai niin näkymätön ettei kukaan edes tajua mun olevan olemassa. Olenkohan mä sittenkään... (I see dead people?)

Vierailija

Kuulostaa ikävältä. Joskus tuntuu, että joillakin on niin omat "tärkeät" sanomiset ja asiat niin pinnalla, ettei pysähdytä kuuntelemaan toisten asiaa. Se on muiden huonoa käytöstä. Koita olla ottamatta siitä itseesi, se ei ole sinun syysi, vaikka tuntuu ikävältä, voin kokemuksesta sanoa. Hyvää syksyä sinulle!

Vierailija

Jos sanot jotain niin outoa, ettei kukaan oikein tiedä miten vastaisi siihen? Sitten he kaikki kuumeisesti miettivät "mitä tuohon nyt osaisi sanoa" eikä kukaan keksi mitään...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos sanot jotain niin outoa, ettei kukaan oikein tiedä miten vastaisi siihen? Sitten he kaikki kuumeisesti miettivät "mitä tuohon nyt osaisi sanoa" eikä kukaan keksi mitään...

Mulla käy usein niin kuin ap kuvailee. Tai kyllä ihmiset huomaa ja katsoo, mutta eivät kommentoi mitään. Ehkä olen jotenkin outo? Itse en vaan tajua miten...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat