Onko kukaan kokenut tällaista: joku mies sanoo sua kauniiksi mutta sen kaverit alkaa heti haukkumaan

Vierailija

ja ihmettelevät suureen ääneen, jonka jälkeen tuo mies hiljenee tai sitten yhtyy niiden mielipiteeseen. Koominen tilanne. Kun mä kuulen vieressä koko keskustelun. Ja näin käy lähes poikkeuksetta.

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi tuolleen joskus yläasteella. Ensin olin ihana, mutta sitten en ollutkaan kun kaverit oli erimieltä :)

:D mutta nää on aikuisia ihmisiä, voitko kuvitella? Mulla menee maku heti koko ihmiseen jos ei osaa muodostaa omia mielipiteitään.Suorastaan yksi säälittävyyden huippu. Ja vielä mun kuullen!  -ap

Vierailija

Muistan, kun joskus kävelin arki-iltapäivänä Citykäytävällä jossain tuulitakissa. Vastaan käveli kaksi nuorukaista, joista toinen sanoi "söpö nainen". Toinen siihen kovaan ääneen, "TUOKO, ihan mitäänsanomaton". Ja se ensimmäinen siihen "eipäs, kun ihana..." Keskustelu vaan jatkui, vaikka olin jo kymmenen metrin päässä.

Siinä oli vähän hämmentynyt olo ujolla opiskelijatytöllä. Mutta se, kun se eka piti mielipiteensä, tuntui kivalta. Olikohan se mun elämän mies - sinne meni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kun joskus kävelin arki-iltapäivänä Citykäytävällä jossain tuulitakissa. Vastaan käveli kaksi nuorukaista, joista toinen sanoi "söpö nainen". Toinen siihen kovaan ääneen, "TUOKO, ihan mitäänsanomaton". Ja se ensimmäinen siihen "eipäs, kun ihana..." Keskustelu vaan jatkui, vaikka olin jo kymmenen metrin päässä.

Siinä oli vähän hämmentynyt olo ujolla opiskelijatytöllä. Mutta se, kun se eka piti mielipiteensä, tuntui kivalta. Olikohan se mun elämän mies - sinne meni.

No ei kai se tarkoita että sä pitäisit siitä/sen ulkonäöstä jos se pitää susta? -ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat