Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kilahdanko mä nyt aivan turhaan? Mies tekee kaiken paremmin.

Vierailija

Mulla on ongelma. Liian ahkera mies. Joka koko ajan viuhtoo suuntaan ja toiseen.  Taitava joka asiassa, jopa kotitöissä. Ruoanlaitossakin parempi, tunkee neuvoineen mukaan silloin harvoin kun edes enää viitsin tehdä ruokaa. Koska sehän on parempaa kun hän tekee. Ainoa missä olen parempi on pyykin silitys. Ärsyttää että kaikki muu mihin ryhdyn saa kommentin "no mä tuun kattoon". Ja sitten se tekee sen paremmin, omasta mielestään.  Ihan kaiken.

Tänään raivostuin, kun tein ruokaa ja se tuli taas jotain mausteitaan pyytämättämäni laittamaan mun keitoksiini. Vituttaa. Ei ehkä ihme etten kokkaa, koska se on aina sörkkimässä. Joka asiassa siis parempi. Mitä tolle tekee?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

No eikö tuo ole aika selvää, ettei mies arvosta sinua tai tekemisiäsi yhtään? Tai sitten on vaan hössöttäjä/passaajaluonne, tykkää tehdä kaiken muiden puolesta.

Vierailija

Oletko puhunut miehellesi tuosta? Mitä sanoo? Olen itse ihan samanlainen. Tykkään vaan kovasti auttaa muita, mutta yritän kyllä hillitäitseni ja perääntyä aina jos huomaan ettei apuani kaivata :D

Vierailija

Ota kalja ja mene sohvalle katsomaan telkkaria. Kuulostaa siltä, että teillä on roolit menneet sekaisin. Yleensähän se on mies, joka ei osaa naisen mielestä tehdä mitään kotona oikein. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletko puhunut miehellesi tuosta? Mitä sanoo? Olen itse ihan samanlainen. Tykkään vaan kovasti auttaa muita, mutta yritän kyllä hillitäitseni ja perääntyä aina jos huomaan ettei apuani kaivata :D

Ole kyllä yrittänyt puhua. Juuret juontuu siitä, että matkustan työssäni paljon. Kiva on tulla kotiin, kun mies on siivonnut ja laittaa ruokaa, mutta kun se vaihde jää päälle kun olen vapaalla. En silloinkaan ole jotenkin kelvollinen tekemään mitään, jolloin tulee tunne, että tee sitten itse kaikki. No, en tiedä, valitan luultavavasti turhasta. Mutta mua turhauttaa, kun tunnen olevani kelvoton!

Vierailija

Mun mielestä sä voisit taputtaa itseäsi selkään loistavasta valinnasta.

Relaa ja nauti elämästä, liian harva nykyään omistaa oman orjan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No eikö tuo ole aika selvää, ettei mies arvosta sinua tai tekemisiäsi yhtään? Tai sitten on vaan hössöttäjä/passaajaluonne, tykkää tehdä kaiken muiden puolesta.

Ehkä toi viimemainittu. Ei taida olla yleinen miesten keskuudessa. Mulla se vissiin on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sä voisit taputtaa itseäsi selkään loistavasta valinnasta.

Relaa ja nauti elämästä, liian harva nykyään omistaa oman orjan.

Nauran ääneen... :D  Kiitos, ehkä mulla on kaikki paremmin kuin hyvin. Ärsyttää se se silti, jos ei oma panos kelpaa ikinä, vaan mies tekee!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eli jotain vikaa siinäkin miehessä.

Eikun paremman (hällävälisemmän) hakuun!

Vierailija

Mun mielestä sulla ei pitäs olla valittamista. Mun mies on laiska ja saamaton. Ei edes sukkiaan jaksa viedä pyykkikoriin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat