Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työyhteisössä Jehovan todistaja, mitä pitää ottaa huomioon?

Vierailija

Hyvää syntymäpäivää ei kai kannata toivottaa. Heppu ei myöskään skoolannut kun kohotimme maljan. Juoma kyllä kelpasi eli ilmeisesti alkoholi ei heille liene kielletty :) Jotenkin olen varovainen tyypin seurassa, kun en tiedä heidän tapojaan niin tarkasti.

Kommentit (4)

Vierailija

Ei mitenkään. He karttavat itse mitä karttavat ja sinä voit sitten toimia ihan normaalisti. Jos hän kaipaa jotain erityiskohtelua, hän kyllä kertoo siitä. 

Olen itse työskennellyt ainakin neljän jehovantodistajan kanssa ja onhan niitä voinut olla muitakin, joista en ole tiennyt. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. He karttavat itse mitä karttavat ja sinä voit sitten toimia ihan normaalisti. Jos hän kaipaa jotain erityiskohtelua, hän kyllä kertoo siitä. 

Olen itse työskennellyt ainakin neljän jehovantodistajan kanssa ja onhan niitä voinut olla muitakin, joista en ole tiennyt. 

Ok, eli voin esim toivottaa hyvää viikonloppua hänelle? Ja jos ei kiitä eikä vastaa niin ok, annan vaan olla. 

Vierailija

Jehovan todistajat eivät vietä juuri mitään pyhäpäiviä eivätkä osallistu niihin liittyviin juhlallisuuksiin, muuten viikonloppujen toivottelu yms. on ihan suotavaa. T. ex-jt

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat