Miksi vanhemmista miehistä pitävän nuoren naisen kuvitellaan hakevan isäsuhdetta?

Vierailija

Täälläkin viimeksi eilen joku kirjoitti, että ällöttävää kun harrastat seksiä isäsi ikäisen miehen kanssa. Miksi pitää isä vetää kuvioihin mukaan?! Eihän sitä yökötellä, kuinka joku ikäisensä kanssa seurusteleva voisi harrastaa seksiä veljensä ikäisen miehen kanssa. Vanhemmista miehistä pitävänä oksettaa aina, kun joku mainitsee isästäni suhteista puhuttaessa!

Kommentit (7)

Vierailija

Usein vanhempien naisten näkemys on, että vanhempi mies käyttää nuorta naista hyväksi. Siksi yritetään häpeän avulla estää noita suhteita syntymästä.

Vierailija

No, joistakin se vain huokuu. Joskus täällä oli pitkä ketju, jossa vanhemmista miehistä pitävä nuori nainen muisteli, kuinka oma isä niin ihanasti näppärästi hoiti kaikki asiat ja osasi kaiken. Ja että hänen mielestään on vain hyvä, että ollaan eri elämänvaiheissa, niin se vanhempi mies osaa luotsata häntä elämän kaikenlaisissa isoissa päätöksissä. Selvästi siis etsi enemmänkin korvaajaa isälle kuin yritti itse tulla yhtä tietäväksi ja taitavaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Rahaahan se misu on vailla, elättäjää.

Minä ja moni minun kaltainen nainen on itsenäinen, joten ei, emme etsi elättäjää. Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat