Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitsi kun tekisi jo mieli deittailemaan! Mikä on sopiva "suruaika" eron jälkeen (ei lapsia, pitkä suhde)?

Vierailija

Siinäpä se kysymys tulikin. Milloin saan alkaa aktiivisesti ottaa yhteyttä vapaisiin herrasmiehiin? Olen hyvää vauhtia neljääkymppiä lähestymässä ja koen, että en viitsisi turhia jahkaillakaan.

Mielipiteitä?

Kommentit (14)

Vierailija

Ei se sentään nyt ihan noin yksinkertaista ole tämän ikäisenä, kuulkaas! 

Haluaisin ensimmäiseksi juosta erään sellaisen herran kainaloon, johon ihastuin jo vuosia sitten (silloin elämä vei eri suuntiin). Olisi kiva katsoa nyt, tulisiko meistä jotain. Mutta hän on myös oikein hyvä ystäväni enkä missään nimessä halua ottaa sitä riskiä, että noin harvinaisen ihanan ihmisen kanssa välit menevät jotenkin pilalle vain siksi, että en olekaan päässyt vielä edellisestä suhteesta yli. Tämähän yleensä mainitaan syyksi, miksi pitäisi odottaa pitkäänkin ennen uusia suhdeviritelmiä.

...Pitäisikö siis ottaa vain tietoisesti joku ensin "laastariksi", ja vasta sitten siirtyä tähän oikeasti kiinnostavaan? En haluaisi toimia noin laskelmoivasti, tuntisin itseni hyväksikäyttäjäksi. Mutta suoraan sanoen tarve päästä jonkun ihanan miehen vieteltäväksi ja pantavaksi on kova. :/

On tämä elämä vaikeaa.

ap

Vierailija

Mulla kesti kolme päivää, ennen kuin aloin tapailla uutta miestä. Tapasimme, meillä synkkasi ja molemmat sinkkuja. Miksi turhaan hidastella ja jäädä vatvomaan, jos molemmat ovat samalla mielellä?

Vierailija

Olen mennyt rekisteröitymään alustavasti jo yhdelle treffipalstallekin, kuvaa en kuitenkaan laittanut enkä mitään erityisen houkuttelevaa esittelyäkään. Eikä sieltä juuri mitään kiinnostavaa löytynyt, paitsi yksi mies alueeltani. Hän vaikuttaa hieman kiinnostuneen profiilistani jopa ilman kuvaa. Hänen kuvansa perusteella sanoisin, että hän todennäköisesti kiinnostuisi paljonkin, jos laittaisin kuvani.

Mutta mikä ihme minua pidättelee? Tajuanko kuitenkin alitajuisesti, että tässähän käy vielä todella huonosti? Voi olla, että ajattelen vielä edellisen mieheni olevan kuitenkin kohta tulossa takaisin ja ympäriinsä naimalla varmaan pilaisin sen.

Neuvokaa viisaammat, tunnen itseni ihan teiniksi. :/

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Just. Kuulostat ihan teiniltä.

Tiedän!!

Olen kuitenkin aika pitkään nyt elänyt suhteessa, jossa minua on väheksytty ja minulle on toistuvasti kerrottu että en ole tarpeeksi hyvä sängyssä tai muutenkaan. Seksuaaliset haluni ovat vähintäänkin normaalia tasoa, mutta tuota exää on ollut hieman vaikeaa haluta näistä lähtökohdista. Ja vieraissa en juokse niin kauan kuin parisuhteessa elän. Mutta kun tilanne on vuosien ajan ollut tämä, niin onko ihmekään että haluaisi taas kokea sitä ihanaa, hyväksyvää ja molemminpuolisesti tyydyttävää seksiäkin?

ap

Vierailija

No kai se riippuu kuinka tärkeä se edellinen suhde oli? Sitten kun siitä on päässyt yli ja oppinut olemaan yksin, niin on valmis. 

Itellä ensimmäinen ja viimeisin suhde loppui noin vuosi sitten ja nyt vasta on alkanut tuntua hyvältä olla vaan ihan yksin. Ehkä kohta oon jo siinä vaiheessa, että olisin avoin uuteen suhteeseen.

Mutta tosiaan toiset on jo muutamassa päivässä, en sit osaa sanoa kuinka tosissaan sitä ollaan.

Vierailija

Mulla kesti kolme päivää, ennen kuin aloin tapailla uutta miestä. Tapasimme, meillä synkkasi ja molemmat sinkkuja. Miksi turhaan hidastella ja jäädä vatvomaan, jos molemmat ovat samalla mielellä?

Lihvakoff
Seuraa 
Liittynyt15.10.2015

Mä en voi antaa siunausta tuollaiselle tietoiselle "laastarisuhteelle". Sehän on toisen ihmisen hyväksikäyttämistä.

Lisäksi ärsyttää, kun kaveri käyttää sitä nimitystä uudesta parisuhteestaan. Eikö se sitten aiokaan tämän uuden heppunsa kanssa pidempään olla, vaikka kahden viikon seurustelun jälkeen jo muuttivat virallisesti yhteen.

Jos eksä on eksä, niin pikku hiljaa lähestyt tätä ihanaa herrasmiestä. Ystävänä ensin vietät aikaa hänen kanssaan ja sitten jossain vaiheessa, kun hyvältä tuntuu avaudut - sanallisesti. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat