Toimiikohan sellasten ihmisten välinen parisuhde, jonka toisesta osapuolesta pidetään ja toisesta ei

Vierailija

Esim. miehellä paljon kavereita ja monet tykkää, naisella ei ja häntä suorastaan pidetään vastenmielisenä, siis ilman että on tehnyt mitään väärää - toisin sanoen johtuen ulkonäöstä.

Kommentit (7)

Vierailija

Itse pohdin juuri tänään, että toimisikohan se jos aloittaisin suhteen erään suoraan sanottuna ruman mutta silti pidetyn miehen kanssa. Mies on siis mukava persoona ja sosiaalinen ja hänellä on hyvin laaja ystäväpiiri. Itse taas olen pidetty muista syistä kuin sosiaalisuuden vuoksi.. En ilkeä ole kuitenkaan, mutta muuten vain niin outo että harva tavallinen tapaus kovin pitkään minua sietää. Lyhyissä, pinnallisissa tapaamisissa minusta kuitenkin yleensä pidetään. Hyviä ystäviä minulla on vain kaksi.

Vierailija

Oon samanlainen kuin 2! Lyhyissä tapaamisissa teen hyvän vaikutuksen. Pitempään tutustuessa mullla ei ole yhteistä useimpien "normaalien" kanssa. Hyviä ystäviä saan vain harvoista yhtä oudoista.
Ulkonäön perusteella fanittajia on löytynyt, sitä kautta olen saanut pinnallista sosiaalista elämää kokea kumminkin.

Vierailija

Mieheni on sosiaalinen ja yleisesti pidetty tapaus ja mä taas ehkä jopa vittumainen seurassa, ainakin erittäin sarkastinen. 

Mä en viihdy ihmisten kanssa hirveesti. Kun harvoin kyläilen, niin aika ajoissa mulla alkaa alkaa joutava läpän heitto ja saan aika näppärästi ihmiset kaikkoamaan luotani. Paitsi pari ärsyttävää tapausta, jotka kuulemma niin "tajuaa" mun juttuni ja huumorini. Okei..

Oudointa tässä on se, että meillä kyllä käy paljon porukkaa kylässä. Silloin mä toisinaan hautaudun mun naisluolaani murehtimaan sitä iloa ja naurua talossani.

Me ollaan oltu yhdessä nyt 18 vuotta, jollain hemmetin oudolla tavalla tämä vaan toimii. 

Vierailija

Miksi ei jos osapuolet välittää enemmän toisistaan kun ulkopuolisten mielipiteistä. Luulen itse asiassa että suhde jossa välitetään enemmän ulkopuolisista karahtaa kiville helpommin kuin suhde jossa sillä ei juurikaan ole merkitystä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat