Couperosan poistattaminen, kokemuksia?

Vierailija

Minulla on ollut ikuisuuden kamalat, punaisen-siniset couperosaiset posket, ja mä inhoan niitä. Kaikkien (äitin ja kaverien)  mielestä ne on somat, punaisen omenaiset. Miten hoidatte couperosa ihoanne? Voiteet, meikkivoiteet? Tai onko joku peräti käynyt postattamassa laserilla?

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, eli siis puhutko Ahaasta? Pystyisitkö ihan linkittämään suosittelemasi tuotteet? :)

Tarkoitatkohan Ahavaa? En ole tuo joka noita käyttää.

Vierailija

Katsokaapa täältä vinkkejä.

http://www.rosaceagroup.org/The_Rosacea_Forum/showthread.php?31308-Dead-...

Suolapitoisia tuotteita on kaupan tosi kalliitakin, mutta esim. mulla on ihan paikan päältä Kuolleen meren rantakaupungista ostettuja tuotteita, mutageeliä ja kosteusvoidetta, sekä ihan muutamalla eurolla kaupassa myytävää Jobanan Kuolleenmeren voidetta päivävoiteena. Tuikitavallisella mineraalisuolalla tai esim. himalajansuolalla voi kuoria ihoa ja sitä voi sekoittaa voiteisiin/puhdistusgeeleihin joko sellaisenaan tai vesitilkkaan liuotettuna.  Itse yleensä laitan mineraalimutageelin naamaan aamulla ennen suihkuun menoa ja annan sen vaikuttaa suihkussa käynnin ajan ennen kuin huuhtelen sen pois. Toimii, ja toimii aika monella muullakin; kannattaa  kokeilla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat