Kyllähän kalja on aika halpaa, miksi mennä Viroon hakemaan?

Vierailija

90 senttiä tölkki miinus 15 euroa pantti eli 2 euroa 25 senttiä litra. Kannattaako oikeasti mennä Viroon hakemaan?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotkut haluavat laatua. 

Mä tahdon vain tulla känniin, koska en ole koskaan maistanut hyvän makuista alkoholia. Miksi maksaa kalliimmasta, kun sekin on kuitenkin pahaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Jotkut haluavat laatua. 

Mä tahdon vain tulla känniin, koska en ole koskaan maistanut hyvän makuista alkoholia. Miksi maksaa kalliimmasta, kun sekin on kuitenkin pahaa?

Oikea asenne :)

Vierailija

Eihän virosta kannata hakea kuin viinaa ja sitten kalliimpia mietoja, kuten siideriä ja lonkeroa. Ja tupakkaa / sätkätarvikkeita, jos polttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä tahdon vain tulla känniin, koska en ole koskaan maistanut hyvän makuista alkoholia.

Somersbyn blackberry on ihan helvetin hyvää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Jotkut haluavat laatua. 

Järkevintähän sitten olisi panna kiljua, kun kaikki on kuitenkin pahaa.

Vierailija

Virosta ei kannata ns. peruskaljaa hakea, mutta jos juo erikoisoluita niin niissä hintaero on paljon suurempi.

Lisäksi kannattaa huomioida, että jos Suomesta ostaa 24-laatikon vaikkapa Karhua, se on yleensä kolmosta, Virosta ostettu taas yleensä nelosta (AP voi käydä Alkossa niin huomaa hintaeron).

Siidereissä ja lonkeroissa ero on sitten huomattavasti suurempi, niitä (jos juo) kannattaakin tänne tuoda.

Itse juon niin vähän etten Virosta alkoholia pahemmin jaksa raahata, mutta ostan kyllä kalliita konjakki/viski pulloja, sillä nuo hyviä lahjoja, ja noissa hintaero on todella iso, esim. konjakki pullo joka maksaa Suomessa lähes 100e on Tallinnan laivalla n. 55e, eli säästöä tulee PALJON jos vaikka kolmekin pulloa ostaa silloin kun käy Tallinnassa. Ja ainakin minulla on joka vuosi vähintäänkin muutamat pyöreät vuodet (+ties mitä muita juhlia) joihin konjakkipullo on oiva lahja (eikö vanhene vaikka kaapissa olisi pidempäänkin)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat