Aktiiviset naiset

Oletko sinä aktiivinen lakanoiden välissä?

Miten saisin naiseni aktiivisemmaksi sängyssä?

Homma menee yleensä siihen että tuntuu että seksi on naiselle pakkopullaa, aluksi vähän esileikkiä ja sitten hieron/nuolen naiselle orkun ja viimeiseksi painan menemään lähetyssaarnaajasta. 

Nainen makaa aneemisena lahnana kokoajan.

Aluksi seksiä oli pari kertaa viikossa mutta nyt hiipunut 2-3krt/kk, 

ja aina joudun tekemään aloitteen itse.

Olen tuonut asian esille ja nainen on aktiivisempi seuraavalla kerralla mutta heti seuraavan kerrän jälkeen unohtuu kaikki ja ollaan pisteessä A.

Olisiko mitään vinkkejä miten saisin naiseni olemaan avoimempi seksin aikana tai muutenki enemmän läsnä.

En haluisi etsiä täältä naisia ketkä osaisi olla muuta kuin lahnana mutta katotaan jos nyt tulis varteen otettavia vastaan.

Olen Pk-seudulta urheilullinen ja siisti kaveri, jos haluat esittää kysymyksiä vastaan mielelläni, tai jos hieman salaisempaa niin laita viestiä veijarimat@gmail.com

Terv. 

M21 

Kommentit (13)

Vierailija

Miten oot reppana tänne vauvapalstalle eksynyt tuon valtavan ongelmasi kanssa?

Kysypäs isältäsi neuvoa tai naapurin sedältä! Onnea matkaan .

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En näe tätä valtavana ongelmana, ja koitan saada tähän naisen näkökulmaa. 

Ei kiinnostusta kysyä perheenjäseniltä.

AP

Lahnaajat ry

Kylläpä täällä on naisilla defenssit päällä, kun on lahnaamisesta kyse. Ja siitä, että nainenkin tekisi seksin aikana jotain molempien (tai edes omansa) nautinnon eteen.

Vierailija

Olet siis vasta 21- vuotias ja teillä on jo tällaista? Ehkä olisi sitten parempi mennä eri teille ennen kuin on hommattu ne pari lasta ja omakotitalo.

Itse olin haluton exän kanssa, mutta halut nousi tappiin, kun erosin ja tapasin uuden miehen. Teillä nyt ongelmana voi olla mikä vaan, mutta meille kävi kuolemaksi mm pitkä suhde ja kaiken arkipäiväistyminen (paska seksi, miksi vaivautua). Ei tuo teilläkään kovin mielikuvitukselliselta vaikuta. Nainenkin voisi siihen vaikuttaa ja olla aloitteellinen ja sanoa mitä haluaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä on naisilla defenssit päällä, kun on lahnaamisesta kyse. Ja siitä, että nainenkin tekisi seksin aikana jotain molempien (tai edes omansa) nautinnon eteen.

tuskinpa siitä on kyse näissä negativisissa viesteissä, vaan siitä, että mies sammalla läpinäkyvästi hakee seuraa. 

m38

pohjmies

Höh? Kaikki naisethan ovat lopunperin tuollaisia , joku vain ei jaksa pitää kulissia yllä.   Seksi loppuu aina papin aamaneen tai lapsen saamiseen.   Jotku naiset ei jaksa odottaa edes sitä. Paras hyppiä kukasta kukkaan, silloin ei tule ongelmia. Paras tilanne tulee silloin, kun selittää naiselle että minulla on perhe, vaikka ei olekaan. Niitä toisen naisen osassa olevia voi pitää montakin, seksi on paljon parempaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Höh? Kaikki naisethan ovat lopunperin tuollaisia , joku vain ei jaksa pitää kulissia yllä.   Seksi loppuu aina papin aamaneen tai lapsen saamiseen.   Jotku naiset ei jaksa odottaa edes sitä. Paras hyppiä kukasta kukkaan, silloin ei tule ongelmia. Paras tilanne tulee silloin, kun selittää naiselle että minulla on perhe, vaikka ei olekaan. Niitä toisen naisen osassa olevia voi pitää montakin, seksi on paljon parempaa.

Julistat totuuksia kuin tuntisit perskohtaisesti kaikki naiset. Vähän järjetöntä minun mielestäni. Meitä oikeasti aktiivisia naisia (myös sen aamenen ja lastenkin jälkeen) on kyllä enemmänkin, kunhan vain osaa etsiä. Ja aloittajalle; juuri noin käy suurelle osalle naisista hormoniehkäisyn myötä. Naiset vain kovin nihkeästi siitä luopuvat, koska eivät tahdo luonnollisia kuukautisia eivätkä koe oloaan ongelmalliseksi. Siksi seksi yleensä toimii silloin, kun pari päättää hankkia jälkikasvua. Ja hiipuu taas synnytyksen jälkeen ehkäisyn alettua uudelleen.

N32v

stna

Vierailija kirjoitti:

kuk shitti kunniallista avausta miinustaa?? miKÄ VAIVAAA???

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat