Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hottis Juhan mielipide kotiäideistä

Vierailija

mitäs mieltä mammat ootte? Osuko teihin kommentti?
Ootteko te niitä Juhan kuvailemia laiskoja, meikittömiä jotka välittää kun ei ole aikaa blaa blaa? Valitettavasti olen samaa mieltä kuin Juha. Ei yleistyä. Asia koskee vain näin valittavia äitejä. Niikuin Juha sanoi ei ne isät aina töissä ole. Yh äidit on erikseen, mutta he eivät olekaan ihan niin pieruverkkari tavaraa ku parisuhteessa olevat mäkisevät valivali mannat.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Ja korjattu versio:
mitäs mieltä mammat ootte? Osuko teihin kommentti?
Ootteko te niitä Juhan kuvailemia laiskoja, meikittömiä jotka valittaa kun ei ole aikaa blaa blaa? Valitettavasti olen samaa mieltä kuin Juha. Ei yleistetä. Asia koskee vain näitä valittavia äitejä. Niikuin Juha sanoi ei ne isät aina töissä ole. Yh äidit on erikseen, mutta he eivät olekkaan ihan niin pieruverkkari tavaraa ku parisuhteessa olevat mäkisevät valivali mammat.

Vierailija

Olen just tuollainen. En meikkaa, enkä ole vuoteen ostanut uusia vaatteita. Lapsi nyt 1v. En tiedä miten Juhaa tai jotain muuta voi häiritä, jos istun hiekkalaatikolla verkkareissa enkä Vuittoneiden kanssa. Mies hoitaa lasta välillä iltaisin, mutta silloin minä siivoa, teen ruokaa tai näännystäviä mielummin kuin shoppailemaan vaikka oisi kuinka myyjiä neuvoa antamassa:)

Vierailija

Repesin, kun kuulin mitä Juha sanoi. Meikitön ja verskoihin pukeutuva ei ole yhtä kuin laiska, ennemminkin mukavuudenhaluinen. Minkä takia naisen pitäisi olla aina laitettuna? Ei se ole ole kaikkien arvomaailmassa ykkösasia. 

Vierailija

Mieluummin laiska  ja ruma kotiäiti kun pilalle leikelty hottis-juha. Kannattais kaverin vilkaista joskus peiliin. Ruma kotiäiti on kaunis tohon tyyppiin verrattuna.

Vierailija

Hei muistakaas, että nyt puhutaan vain valittavasta kotiäideistä jotka kokee tarvetta puolustella huolittelematonto muotoaan. t AP

Vierailija

joo olkaa meikittömiä mammoja niin kauan kuin haluatte mutta jos alatte vittu valittamaan että ei ole aikaa laittautua ni vittu valivali aikaa löytyy mutta laiskuuttanne ette jaksa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No evvk. Oon meikittä ja pukeudun pieruverkkareihin tasan niin kauan kuin mua huvittaa.

Älä ihmettele sitten, jos miehesi vaihtaa sinut edustavampaan yksilöön.

Vierailija

Enpä tiedä kannattaako tuollaisen tyrkky-homon mielipiteitä kotiäideistä noteerata millään lailla - hänellä kun tuskin on tai koskaan tulee olemaankaan asiasta mitään kokemusta. Vaikea varmasti ymmärtää kotiäitejä, jos itsellä ei ole kokemusta, mutta silloin kannattaisi pitää arvailunsa ominaan.

Vierailija

Mä myönnän, että olen joskus sanonut jollekin laitetulle, hyvinpukeutuvalle ihmiselle, etten ehdi/jaksa meikata vauvan takia. Olen kai hakenut valittamisella jotakin hyväksyntää, vaikka en kyllä ymmärrä miksi meikittömyyttä tarvitsee puolustella. On kai sillä hetkellä ollut jokin alemmuuskompleksi, huono itsetunto tai jotain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No evvk. Oon meikittä ja pukeudun pieruverkkareihin tasan niin kauan kuin mua huvittaa.

Älä ihmettele sitten, jos miehesi vaihtaa sinut edustavampaan yksilöön.

Miksi kuvittelet, että mies olisi yhtään edustavampi?

Vierailija

Nyt en tiedä tätä Juhaa, mutta mä olen laiska, enkä mä silläkään perustele pieruverkkareitani ja meikittömyyttäni.

Mä diggaan piereskelystä ja itsenäni olemisesta liikaa, Juha tehkööt mitä lystää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat