Olisitko valmis maksamaan 5 senttiä vuodessa, jotta pedofiili saisi tarvitsemansa avun?

spekuloija

Jos jokainen suomalainen maksaisi vuodessa 5 senttiä ylimääräistä, saataisiin hoitoa ja vertaistukiryhmiä pedofiileille, jotka eivät halua satuttaa lapsia. Ihmisille, jotka ovat syntyneet "hirviöiksi", mutta eivät halua päästää sisäistä petoaan irti.

Auttaisitko?

Sivut

Kommentit (77)

Vierailija

Eikö japanilaiset voisi rakentaa pedofiileille sellaisia pieniä robotteja, joiden kanssa voisivat sitten touhuta ja toteuttaa itseään?

shatteredkav
Seuraa 
Liittynyt19.10.2015

Vierailija kirjoitti:

On muitakin kärsiviä. Mikseivät itse vaan hillitse himojaan.

Todella moni tekeekin niin, mutta elämä pedofiilina on henkisesti erittäin raskasta. Vain toinen pedofiili voi täysin ymmärtää sitä tuskaa, minkä kanssa he joutuvat elämään, mutta ei-pedofiilienkin tuki olisi erittäin hienoa ja kannustavaa.

shatteredkav
Seuraa 
Liittynyt19.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Eikö japanilaiset voisi rakentaa pedofiileille sellaisia pieniä robotteja, joiden kanssa voisivat sitten touhuta ja toteuttaa itseään?

Tämä kommentti huvittaa minua syystä tai toisesta.

Vierailija

Saako sillä yhden 9mm luodin? Ehkä oikein isossa erässä yksittäinen hinta voisi olla tuo? Jos se riittää niin mikä etten! Hoitaisin monta muutakin sairautta ja vammaa samalla 9mm buranalla.

Vierailija

Jos jokainen suomalainen maksaisi euron lisää veroja vuodessa, minäkin pääsisin sairaseläkkeelle. Sen sijaan, että roikkuisin kortistossa niin suuret rajoitukset mahdolliselle työlle, että en tule ikinä saamaan minulle soveltuvaan työtä (kelan mukaan sellainen on, mutta itse en ole vielä keksinyt). Rumennan vain työttömyystilastoa, olemalla pitkäaikaistyötön, vaikka selkäni on niin rikki, että vaarana on joutua pyörätyoliin. Miksi siis mieluumin pedofiilit kuin minun kaltaiset ihmiset?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos jokainen suomalainen maksaisi euron lisää veroja vuodessa, minäkin pääsisin sairaseläkkeelle. Sen sijaan, että roikkuisin kortistossa niin suuret rajoitukset mahdolliselle työlle, että en tule ikinä saamaan minulle soveltuvaan työtä (kelan mukaan sellainen on, mutta itse en ole vielä keksinyt). Rumennan vain työttömyystilastoa, olemalla pitkäaikaistyötön, vaikka selkäni on niin rikki, että vaarana on joutua pyörätyoliin. Miksi siis mieluumin pedofiilit kuin minun kaltaiset ihmiset?

Pedofiilien ennltaehkäisevä hoito ennaltaehkäisee myös lasten seksuaalisia hyväksikäyttöjä ja parantaa pedofiilin elämänlaatua ja työkykyä. Win-win-tilanne sekä lapselle että pedolle. Saksassa muistaakseni vastaava Dunkelfelt-projekti on ollut käynnissä jo monta vuotta menestyksekkäästi.

shatteredkav
Seuraa 
Liittynyt19.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Miksei pedareille voisi kehittää omia lapibarbaroita ja pikkupimppi-fleshlighteja? Tämä voisi oikeasti toimia jopa.

Tuskinpa tuo paikkaisi pedofiilin rakkaudenkaipuuta ja edistäisi heidän hyvinvointiaan, mutta voisihan se ehkä estää hyväksikäyttöä jollakin tasolla.

Vierailija

Pedofiilin "hoito" on käytännössä sama asia kuin homojen "käännyttäminen". Hukkaan heitettyä rahaa olisi. Ainoa keino on kemiallinen kastraatio, minkä saa jo nyt jokainen pedofiili tms. joka kärsii seksuaalisuudestaan. Mitään lisää ei tähän tarvita.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat