Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies heitti minut riidan aikana omasta asunnostani rappukäytävään yöpaidassa

Vierailija

Naapuri tuli onneksi kotiin kaupasta ja sain häneltä kylpytakin päälleni. Soitin ovikelloa, hakkasin ovea eikä avannut. Asunto on äitini, joten soitin naapurin kännykästä hänelle (onneksi muistin numeron vaikka tärisin paniikissa) ja äiti tuli paikalle, avasi oven ja mies heitti häntä kenkätelineellä päin. Sulki oven ja menimme molemmat naapurille odottamaan poliisia. Mies vietiin putkaan kahden poliisin voimin ja nyt huolettaa huominen. Hänellä on yhä avaimet (jos ei ole hukannut niitä)

Moneltako ne päästävät putkasta pois? Laitoin herätyksen klo 6, menen johonkin odottelemaan että pääsen esim. kahvilaan tai kirjastoon sisään. En uskalla nähdä miestä kasvotusten. Emme ole naimisissa, seurusteltu puoli vuotta. Äidinkin luokse voisin mennä mutta joutuisin kuuntelemaan "mitäs minä sanoin" saarnaa kun mies potkaisi minua mahaan seurusteltuamme kaksi kuukautta. Oli silloin hyvin humalassa ja minulla oli menkat myöhässä, sanoin siitä miehelle ja hän alkoi huutaa "Ei se vittu kuitenkaan mun ole, ainakaan enää" ja potkaisi minua kaksi kertaa mahaan. Sen jälkeen pyysi anteeksi, lupasi ettei enää koske minuun.

En jaksa.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lukot aluksi heti vaihtoon. Yhteys johonkin 24 h lukkofirmaan.

Googlesta noita firmoja löytyy tuolla haulla. Kokeilin äsken.

Vierailija

!!!!!! mies joutaisi pidemmäksikin aikaa lukkojen taa, pyydä poliiseja ottamaan mieheltä avain pois? Jos ei siis ole kirjoilla.. Tee pahoinpitelyilmoitus.. Oikeesti tee jotain!!!!!!!!!! 

Vierailija

Ei sun tarvitse jaksaa. Rikosilmoitus on tehty, nyt vaihdat lukot, etkä pidä enää mitään yhteyttä mieheen. Et mitään, menikö perille? Ja nyt jos tulet lässyttämään kuinka ihana se on selvin päin, niin todella ansaitsetkin lättyyn uudelleen.

Vierailija

Lukot vaihtoon, ja kun kerran ei ole teidän asunto niin tukivoimia paikalle ja mies on hyvä ja kerää kamppeensa ja lähtee pois

Vierailija

Onko mies kirjoilla asunnossa? Jos on niin häätö ei välttämättä käy noin vain vaan voi olla pidemmän työn takana.  Jos ei ole niin poliisihan voi takavarikoida ne avaimet. Toki lukot kannattaa vaihtaa silti.

Vierailija

Mitä hyötyä te luulette lukonvaihdosta olevan, kun ap antaa kuitenkin uudenkin lukon avaimen miehelle heti kun hän ehtii putkasta koputtelemaan oven taakse?

Onhan se jo kerran nähty, että tässä on taas yksi niin ihana mies, että nainen ei voi millään siitä ihanuudesta luopua, ei vaikka henki menisi. Tämä kun ei ollut ensimmäinen, mutta ap uskoo että oli viimeinen. Ainakin seuraavaan kertaan saakka, ja sitten uskoo taas uudestaan.

Vierailija

Miksi te kerrotte täällä noista asioista? Ei me sille mitään voida jos sinulla ei ole kanttia tai halua jättää miestä.

Vierailija

No eihän tossa ole mitään jaksamista. Lukot vaihtoon ja miehelle lähestymiskielto ja sitten keskityt ihan muihin juttuihin. 

Vierailija

Kyllä olen hänet jättämässä. Ei ollut illalla mahdollisuutta päästä koneelle. Olen nyt isän luona ja tänään vaihtuu lukot. Puhelimeen on tullut 15 puhelua mutten vastaa tai ahdistun vaan lisää. Täytyy kerätä hänen tavarat ja viedä jonnekin, alaovelle? ja lähettää viesti että hakee siitä.

Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat