Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehenne flirttailee, puhuu härskejä vitsejä jne

Vierailija

Muillekin naisille, miten eroatte niistä naisista kenellä miehenne noin tekee. Musta on alkanu tuntua et onko mussa mitään eroa, oonko ns varalla oleva vaikka naimisissa ollaan. Kait sitä jos flirttailee jne voi käydä panemassakin, eihän se eroa mitään. Ainoa ero noihin naisiin on vissiin et meillä lapsia. Välillä miettiny et jos mä en riitä flirttikaveriksi, jos vaikka eroaisi, saisi rauhassa flirttailla ja puhua sit mitä haluaa, enhän mä ole mitään kuitenkaan.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Muillekin naisille, miten eroatte niistä naisista kenellä miehenne noin tekee. Musta on alkanu tuntua et onko mussa mitään eroa, oonko ns varalla oleva vaikka naimisissa ollaan. Kait sitä jos flirttailee jne voi käydä panemassakin, eihän se eroa mitään. Ainoa ero noihin naisiin on vissiin et meillä lapsia. Välillä miettiny et jos mä en riitä flirttikaveriksi, jos vaikka eroaisi, saisi rauhassa flirttailla ja puhua sit mitä haluaa, enhän mä ole mitään kuitenkaan.

joo eihän flirttailu eroa panemisesta mitenkään. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyse olikin miten eroatte niistä naisista kelle flirttaillaan?! Itse en mitenkään, olen vain vitsi.

Miten mies voikaan typerällä käytöksellään saada pahaa mieltä noin paljon aikaan. Älä suostu tuohon, että kohtelee sinua noin välinpitämättömästi. Tuollaisilla tyypeillä ei juuri empatiakykyä löydy. Mies voi kyllä osoittaa, jos haluaa, että olet hänelle erityinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo eihän flirttailu eroa panemisesta mitenkään. 

Se on ainakin mulle esileikkiä AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet asialle? Tuollainenko se on ollut aina?

En mä mitään voi tehdä :( Tänään vaan kerto tuon miten heittää kaksimielistä läppää asiakkaiden kanssa ja oon varma flirtistäkin. 

Vierailija

No kai nyt asiakkaiden kanssa kuuluukin vähän flirttailla, varsinkin myyntityössä. Härskit vitsit taas ei yleensä koskaan sovi työpaikalle. Mun mies flirttaa ihan jatkuvasti, ei se ole minulta mitenkään pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No kai nyt asiakkaiden kanssa kuuluukin vähän flirttailla, varsinkin myyntityössä. Härskit vitsit taas ei yleensä koskaan sovi työpaikalle. Mun mies flirttaa ihan jatkuvasti, ei se ole minulta mitenkään pois.

Itse ainakin tuntisin itseni saastaksi jos joku vieras mies mulle flirttailis! Olen kyllä jo eroa miehestäni harkinnut, saa sitten elää kuin pellossa musta välittämättä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin tuntisin itseni saastaksi jos joku vieras mies mulle flirttailis! Olen kyllä jo eroa miehestäni harkinnut, saa sitten elää kuin pellossa musta välittämättä. Ap

Oletko sä nyt ihan varma, että ymmärrät, mitä muut ihmiset flirttailulla yleensä tarkoittavat?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat