Tuttu jäi kiinni, että tekee vauvalle aloituksia ja vastailee niihin itse :D

Vierailija

Teki mm. lapsensa herkkujen syöntiä koskevan keskustelun ja kun av:lla olivat kaikki samaa mieltä että jo valmiiksi lihava lapsi ei saa syödä päivittäin herkkuja, niin hän vastasi itse omaan keskusteluunsa "puolustelevalla" kommentilla, tyyliin "No ei karkkeihin nyt kuole, miettikää jos lapsi vaikka polttaisi tupakkaa!!1"

Satuin olemaan eräissä juhlissa samaan aikaan hänen kanssaan ja näin mitä puuhasi läppärillään. Ei huomannut että katsoin kun oli aika humalassa. Onko tämä yleistäkin :D  (lapsi oli hoidossa tuolloin)

Kommentit (9)

Vierailija

Itsensä kanssa keskusteleminen taitaa olla hyvin yleistä täällä. Jos ei rankan väitteen sisältävä aloitus lähde lentoon, tulee kiusaus pitää sitä ylhäällä kirjoittamalla samanhenkisiä kommentteja.

Vierailija

Eikö yleensä aloittaja osallistu keskusteluun ollenkaan?

Ainoastaan jos joku alkaa väitellä itsensä kanssa se kuulostaisi hiukan oudolle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

4, pappi myöhästyi 1,5h vihkimisestä että oli siinä muillakin mm. puhelinta kädessä :D

ap

Yritä sä nyt ees pitää tarinasi kasassa.
Kaveri on "Aika humalassa", kun pappi myöhästyy vihkimisestä?

Vierailija

8, niin? Alkumaljat otettiin siinä klo 13, sen jälkeen sai hanaviiniä niin paljon kuin halusi ottaa. Ei ollut kirkkohäät vaan ihan vuokrattu juhlatila, vapaamuotoisemmat pippalot, minä ja tuo ks. tyyppi olimme siellä jo aamupäivästä laittamassa tiloja kuntoon. Halusivat papin vielä paikalle että saivat kuvia sieltä juhlapaikaltakin.

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat