naisen puute masentaa

Vierailija

Olen masentunut koska en saa naista. En tarvitse välttämättä parisuhdetta mutta jos sais seksiä ja läheisyyttä naisilta edes silloin tällöin niin olisin onnellinen. Mutta eipä naiset anna pillua ujolle ja rumalle miehelle. Olen miettinyt jopa itsaria koska en halua kitua loppuelämääni selibaatissa. Kävin lääkärissä tänään masennuksen takia ja määräsivät rauhottavia ja ssri lääkkeitä. Eikö ne vitun lääkärit tajua että en kaipaa lääkkeitä vaan naisen kosketusta.
t. ujo mies

Sivut

Kommentit (96)

Vierailija

Harmillista.

Eipä sille muut kuin sinä itse oikeen mitään voi tehdä, kun ei lääkärikään voi naista sulle reseptillä määrätä.

Vierailija

Luojan kiitos lääkäri ei voi määrätä "naisen kosketusta". Ilmeisesti olet naisia kuitenkin saanut, kun tiedät heitä kaipaavasi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Harmillista.

Eipä sille muut kuin sinä itse oikeen mitään voi tehdä, kun ei lääkärikään voi naista sulle reseptillä määrätä.

Terveydenhuoltoon pitäisi kuulua seksipalvelut. Ihmisen mielenterveydelle on tärkeää että saa seksiä ja läheisyyttä. Se on ihmisen perustarve.

Vierailija

Et tarvitse parisuhdetta? Mutta seksi kyllä kelpaisi?

Naiset eivät yleensä halua pelkkää seksiä. Helpompaa sinulle olisi yrittää etsiä suhteeseen joku tosi ruma ja  vaikkapa läski nainen. Jos siis itse olet ruma ja ujo. Suhteessa saa yleensä kosketusta. Ainakin jossain muodossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis millanen mies ei saa seksiä tämänä päivän Suomessa??!!??!!

Ei miehessä tarvitse olla oikeastaan muuta vikaa kuin epävarmuus ja ujous. Ne on tosi isoja turn offeja naisille ja ujot ei muutenkaan uskalla lähestyä tuntemattomia naisia. Aloitteet on kuitenkin lähes aina miehen vastuulla, joten se on jo umpikuja siltä osalta.

Vierailija

Siinä olen sinänsä samaa mieltä että mielenterveysongelmia pitäisi pystyä hoitamaan "ihmisläheisemmin" ja kosketuksella on tiettävästi voimakas vaikutus ihmiseen. Tosin itse olen post-traumaattisesta stressihäiriöstä kärsivä nainen, joten näkemykseni asiaa kohtaan poikkeaa hieman omistasi. Itseäni ei tässä tilassa seksi kiinnostaa lainkaan. Eikä kosketuksen antajan sukupuolikaan haittaa - ainoastaan luonne olisi sellainen että voin luottaa tähän. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyvin monet, eikä tarvitse olla ujoutta kummempaa vikaa miehessä ja baarissa käymättömyys on myös toinen syy miehen seksittömyydelle. Jos molemmat ominaisuudet sattuu samaan mieheen on pariutuminen lottovoitto miehelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aika moni mies ei saa. Naiset nyt saa seksiä aina vaikka olisivat kuinka rumia ja ujoja niin naisten mahdoton ymmärtää sitä tuskaa mitä seksinpuute aiheuttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmillista.

Terveydenhuoltoon pitäisi kuulua seksipalvelut. Ihmisen mielenterveydelle on tärkeää että saa seksiä ja läheisyyttä. Se on ihmisen perustarve.

Eipä sitä läheisyyttä lääkärin määräyksellä tipu. Teeskentelyä se on ja pahentaa asiaa. Sama kuin saisi virallisen todistuksen siitä että on niin huono että ei kelpaa kenellekään. Ennen sitä on vain itsekseen epäillyt, sitten olisi oikein lääkärintodistus asiasta.

Miehet huijaavat itseään kun uskottelevat että mielenterveysongelmat johtuvat seksin puutteesta. Miehet yleensä suostuvat tunnustamaan itsessään yhden ainoan inhimillisen heikkouden: seksinhimon. Sitä teeskennellään, vaikka sitä ei oikeasti olisi edes olemassa. Sen piikkiin laitetaan henkiset ongelmat, vaikka oikeasti taustalla olisi huono isä/äitisuhde tai mikä hyvänsä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat