Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro sinun pervoin fantasiasi mistä haaveilet tänne!

Vierailija

Olen kuulolla!

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Fantasioin sellaisesta puisesta korkeasta vetosängystä, jonka päädyssä on koristeleikkaukset. Mulla oli semmoinen pienenä (suvun perintökaluja) mutta se myytiin rahapulassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin sellaisesta puisesta korkeasta vetosängystä, jonka päädyssä on koristeleikkaukset. Mulla oli semmoinen pienenä (suvun perintökaluja) mutta se myytiin rahapulassa.

:D seksi fantasia on siis sänkysi?:D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä mitään seksifantasioita ole kyselty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä mitään seksifantasioita ole kyselty.

Tarkoitin sänky(seksiä) jutulla sitä...

Vierailija

Rajua jyystöä autossa, joka on pysäytetty vähän syrjäisemmälle metsätielle ja radiosta pauhaa Kiss - I was made you loving. Minä ratsastaisin ja mies kourisi, nuolisi ja ahh..

ei nyt pervoin ollut, mutta tulipahan mieleen :p kirjoittelen lisää, jos tulee mieleen

Vierailija

Mies laittaisi mut käsiraudoilla kiinni sänkyyn ja panisi molempiin aukoihin kunnolla. Ennen sitä ottaisin kunnolla suihin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat