Miten saada poikaystävä aloittamaan liikuntaharrastuksen?

Vierailija

Tuleeko mieleen sopivaa urheiluharrastusta reilu parikymppiselle miehelle, joka ei ole koskaan elämässään harrastanut säännöllistä liikuntaa? Pitäisi vielä olla opiskelijan kukkarolle sopiva (lue: niin halpa kuin voi vain olla). Lenkkeilyä poikaystävä on yrittänyt, mutta sekään ei oikeen maistunut. 

Itse olen aina urheillut säännöllisesti (vaikken siltä erityisemmin näytä) ja itse käyn salilla tällä hetkellä. Poikaystävä ei kuitenkaan missään nimessä halua tulla salille kanssani, koska 1. ei halua olla mua huonompi 2. poikaystävän elämää varjostaa ala- ja yläasteella jatkunut koulukiusaus pyöreydestä ja ei kestä ajatusta harrastaa parempikuntoisten keskellä. 

Poikaystävä on toistaiseksi normaalipainoinen, mutta pelkään, että kaljanjuonti ja muut huonot elämäntavat kostautuvat vanhemmalla iällä..

Sivut

Kommentit (20)

Bodybumb

no miksette käy vaikka kahdestaan lenkillä näin alkuun? Siitö siiten kun saa kuntoa kohotettua ja itsevarmuutta lisää niin voi alkaa käymään salilla. Kotonakin voi treenata jos vaan painot löytyy.

Vierailija

Tehkää jotain sellaista liikuntaa alkuun missä pääpaino ei ole liikunnassa. Lähtekää esim. vaeltamaan tai pyöräretkelle johonkin x kohteeseen. Jotain sellaista mihin sisältyy muutakin kuin se liikunta. 

Vierailija

Ollaan kyllä yritetty, mutta poikaystävä ei kestä, että mulla on parempi kunto ja oon myös taipuvainen neuvomaan kun yritän ja auttaa ja se kai on äärimmäisen vittumaista. Myös se, että ehdotan lenkille lähtöä tekee poikaystävän tosi stressaantuneeksi ja tavallaan havahtuu siihen, että on mielestään paksu jne. 

Yritän aina lähestyä asiaa mahdollisimman pehmeästi ja lempeästi, mutta homma päättyy aina kiukutteluun ja tivaamiseen siitä, että eikö hän kelpaa mulle sellaisenaan. Myös yksi yleinen syy liikkumattomuudelle on kiireisyys ja tavallaan kyllä allekirjoitan sen, mutta kyllä mäkin olen kiireinen ja saan silti järjestettyä itselleni ajan urheilla vähintään 3 kertaa viikossa.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tehkää jotain sellaista liikuntaa alkuun missä pääpaino ei ole liikunnassa. Lähtekää esim. vaeltamaan tai pyöräretkelle johonkin x kohteeseen. Jotain sellaista mihin sisältyy muutakin kuin se liikunta. 

Tää vois olla hyvä idea! Onko ehdotuksia, mikä voisi toimia nyt, kun syksy kylmenee? Asutaan suuressa kaupungissa keskustassa, että liikkumiset hoidetaan muutenkin kävellen lyhyiden välimatkojen takia, mutta ulkoilumaastoja löytyy aika kauaa.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pelatkaa squashia. Sano että pimppaa ei tule, ellei peli käy pari kertaa viikossa.

Joo näistä kahden pelaajan lajeista vielä, mulla on taustaa plus oon myös aika kilpailunhaluinen. Hän puolestaan inhoaa kilpailemista :D Alan olla toivoton

Ap

Vierailija

Anaalipanot leveässä haara-asennossa. Eli mies seisoo haara-asennossa nykyttäen pientä likettä. Ottaa kovasti reisille ja kun panostaa ryhtiin samalla niin hiki valuu. 15 min anaalipanoja tuossa asennossa polttaa kaloreita hyvin. Jos väsyttää niin painaa kädet sinun pakaroiden päälle ja lepää niitä vasten.

Vierailija

Nainen painostaa miestä urheilemaan = ok

Mies painostaa naista urheilemaan = pinnallinen seksistinen lassukkamaskulinistialistajasika!!!

Vierailija

Onko tällä poikaystävällä hyviä puolia?    ....  Jos on niin ei kuitenkaan kannata yhdessä harrastaa mitään fyysistä muuten kuin sängyssä. ehkä joku sähly jossain ei niin urheilullisessa porukassa olisi varmaan paras kun tuskin kehtaisi muille miehille murjottaa.

Vierailija

Innostus liikuntaan lähtee ihmisestä itsestään, sitä ei voi ulkoa päin pakottaa. Tiedän, että tarkoitat hyvää ja itsekin rakastan liikkumista, mutta painostamalla ja vihjailulla todennäköisesti vaan lisäät poikaystäväsi liikkumattomuuttaan kohtaan tuntemaa ahdistusta. Voitte lähteä yhdessä vaeltamaan ja kiipeilemään, jos molemmat sellaisesta innostuu, mutta muuten suosittelen pitämään suusi supussa tästä aiheesta ja vain toivomaan parasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Innostus liikuntaan lähtee ihmisestä itsestään, sitä ei voi ulkoa päin pakottaa. Tiedän, että tarkoitat hyvää ja itsekin rakastan liikkumista, mutta painostamalla ja vihjailulla todennäköisesti vaan lisäät poikaystäväsi liikkumattomuuttaan kohtaan tuntemaa ahdistusta. Voitte lähteä yhdessä vaeltamaan ja kiipeilemään, jos molemmat sellaisesta innostuu, mutta muuten suosittelen pitämään suusi supussa tästä aiheesta ja vain toivomaan parasta.

Näinhän se taitaa olla.. Tyyppi on maailman ihanin ja herttaisin ja mun sydän särkyy aina vähän, kun se valittaa siitä, että onkohan se läski vai ei ja kato mikä makkara tässä on. Tiedän varsin hyvin miltä se tuntuu, kun mulla on itselläni ah niin ihanaa sh-taustaa. Viimeisenä toivoisin sille ihmiselle minäkuvakomplekseja, kun toinen osapuoli on jo valmiiksi päästään sekaisin näiden hommien kanssa. Ja kun oon saanu mun oman liikunta-elämänilo -kombinaation jotenkuten tasapainoon ja todennut, että se oikeesti on mahdollista, niin tiedän että sen huonommuuden tunteet korjaantuis sillä hetkessä sellasella urheiluharrastuksella, mistä se oikeesti tykkäisi. Kunpa vaan voisin tehdä jotain..

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nainen painostaa miestä urheilemaan = ok

Mies painostaa naista urheilemaan = pinnallinen seksistinen lassukkamaskulinistialistajasika!!!

Näinhän se ikävä kyllä on.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat