Munanjohtimet kovat?

Vierailija

Kohdun seutu tuntuu jotenkin painavalta ja kovalta, ja kun painan sen molemmilta sivuilta suunnilleen sieltä missä kuvittelen munanjohtimien olevan, niin siellä tuntuu sellaiset todella kovat ikäänkuin putket molemmilla puolillla, sellaiset sormen paksuiset. Kuukautiset on tulossa viiden päivän sisään, voisiko tämä johtua siitä? En ole koskaan aiemmin huomannut tuollaista tapahtuvan.

Kommentit (8)

Vierailija

Ei tosiaan tunnu munanjohtimet tuollain vatsapeitteiden läpi. Saatat tuntea esim. vatsalihaksia, imusolmukkeita, vatsan rasvakerrosta...Mutta et mitenkään tunne munanjohtimia painelemalla vatsaasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaan tunnu munanjohtimet tuollain vatsapeitteiden läpi. Saatat tuntea esim. vatsalihaksia, imusolmukkeita, vatsan rasvakerrosta...Mutta et mitenkään tunne munanjohtimia painelemalla vatsaasi.

No siinä kohdalla kuitenkin, kohdun sivuilla on sellaiset paksut putket? Mitä ne voivat olla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitse tuolta. Kuten tuosta kuvakulmasta näkee, aika syvälle sisälmysten ohi pitää päästä tunnustellaksesi munanjohtimia.

http://www.medicalexhibits.com/obrasky/2012/12147_01X.jpg

No onhan kohtukin tuolla vaikka kuinka syvällä mutta silti sen kovuuden pystyy tuntemaan? Sitäpaitsi minulle on ihan sama mikä se on, haluaisin vain tietää miksi se on niin kova.

Siellä on joko a) paskaa jusahtanut suoleen tai b) tamponi unohtunut vittuun. Taas on oikea keittiögynekologi liikkeellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Valitse tuolta. Kuten tuosta kuvakulmasta näkee, aika syvälle sisälmysten ohi pitää päästä tunnustellaksesi munanjohtimia.

http://www.medicalexhibits.com/obrasky/2012/12147_01X.jpg

No onhan kohtukin tuolla vaikka kuinka syvällä mutta silti sen kovuuden pystyy tuntemaan? Sitäpaitsi minulle on ihan sama mikä se on, haluaisin vain tietää miksi se on niin kova.

Siellä on joko a) paskaa jusahtanut suoleen tai b) tamponi unohtunut vittuun. Taas on oikea keittiögynekologi liikkeellä.

Minulla on kohtu kova, ja haluan tietää miksi. En ymmärrä miten joku voi suuttua tästä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat