Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te pullipeista jotain tietävät

Vierailija

Tiedättekö, että onko olemassa mitään sivua, jossa pääsisi kokoamaan oman pullippinsa?

Kommentit (11)

Vierailija

Totta kai voit tilata osia ja koota sen itse. Mutta jos tarkoitat, että valitsisit osat netissä ja saisit sitten niistä kootun nuken kotiisi, niin eipä ole ainakaan omiin silmiini sellaista osunut.

Helpoimmalla pääsee tilaamalla valmiin nuken. Mollamania ainakin on hyvä sivusto, joskaan ei halvin mahdollinen. Mutta eipä tarvitse maksaa tulleja ja veroja, kuten jenkeistä tilaamalla joutuu maksamaan.

Vierailija

Voi elämän kevät että osaattekin olla hehehehehehehe hauskoja, voi että kun on hauskaa kommentoida jotain ketjua, jota ei ymmärrä. Jo neljä tuollaista haista-paska-vastausta ihmisiltä, joilla ei satu olemaan kouluikäisiä tyttäriä. Jos olisi, TIETÄISITTE kyllä, mitä ap kysyy.

Vierailija

6, niinpä. Näin se on aina täällä av:lla. Panee kyllä vähän ihmettelemään, kun tosiaan nuo pullip-nuket ovat 8-15 -vuotiailla kovasti suosittuja. Meidänkin varhaisteinillä on niitä monta. Eikä siinä mitään, hyvä harrastus se on, tyttö ompelee niille vaatteita ja kuvaa erilaisissa ympäristöissä kuvakertomuksiksi. Käsityötaidot ja valokuvaustaidot kehittyneet kohisten!

4

Vierailija

7, kyllä niillä leikitään. Eivät kestä kovakouraista käsittelyä, mutta yleisin tapa leikkiä niillä on keksiä niille seikkailuja ja kuvata niitä. Ja on se pukeminenkin leikkiä, vaikka tietysti nuo toisella kymmenellä olevat esiteinit eivät mielellään myönnä enää leikkivänsä nukeilla ;-)

4

Vierailija

Onhan niitä nukkekustomoijia, mutta halvemmalla pääsee itse osista tekemällä ja netistä löytyy opetusmateriaalia.

Vierailija

10, joo voi rakentaa itse. Halpuudesta en olisi ihan yhtä varma, koska helposti tekee virheostoksia tai kämmii itse käsittelyssä. Esim. kasvojen meikkiä muuttaessa täytyy olla todella tarkka sen suhteen, millaisia maaleja ja lakkoja käyttää, koska se muovi voi alkaa väärillä tököteillä sulaa. Samaten se kehojen kaulatappi menee erittäin helposti poikki kokemattoman käsittelyssä, ja siinä sitten kohta joudut tilaamaan uutta kehoa ihan vaan sen per...nan kaulatapin takia.

4

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat