Mikä laulu tai laulun osa on joskus huvittanut teitä ja miksi?

Vierailija

Minua huvitti pienenä Hectorin kappaleen Ei mittään alku, jossa sanotaan kustakin viikonpäivästä "ei mittään". Enhän silloin ymmärtänyt, mitä sillä tarkoitettiin, ja se kuulosti mielestäni lapsen kiukuttelulta.

Kommentit (11)

Vierailija

Mua huvittaa joka kerta Haloo Helsingin Pulp Fiction biisissä kohta: "mä sanoin sulle moi vaan ja hain vesilasin". Kuulostaa aina aluksi "mä sanoin sulle moi vaan ja, hai" Silleen moi ja haiiiii......n vesilasin :D Heyyy, in English. 

Vierailija

Minä ja ville ahonen- kerro minulle rakkaani. Biisissä huvittaa aina kohta jossa lauletaan"kerro minulle rakkaani miksi kullisi kasvoi kieroon" : D

Vierailija

Suurlähettiläiden Pitääxunaina-biisin melodramaattisesti ulvottu "Olen niii-in onneton, ei autossani ole edes nastoja talvella" :D Tosin biisin sanat ovat muutenkin niin överit, että välillä mietin, josko kyseessä olisikin parodia kaikista "rakkaus on perseestä" -uikutuksista.

Vierailija

Kaupassa olin kuulevinani Jari Sillanpään laulavan: "hakkasin, haavoitin sua". Oikeasti loukkasin :D:D:D Oli hankala pitää pokerinaamaa kassajonossa...

Vierailija

Huvittaa jotenkin tämä valtaisa "empatiabuumi" näissä biiseissä.Kaikki ihmeen Jiput ja Chisut,herra ties mitkä,määkivät näitä,kuinka he tukevat henkisesti väsähtänyttä ystävää.Toki niin pitääkin tehdä,mutta kun yksikin vinkuu kymmenen kertaa:ei,sun särkyä anna mä eeen,toinen määkii,en kyllä muista muuta kuin nämä sanat:joskus sitä roomahtaa....Tulee mieleen yhden hahmon putous-motto muutaman vuoden takaa:Mie romahan!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jannan sä et ole hullu. Ensimmäistä kertaa kuultuani olin ihan varma, että biisi on Antti Tuiskun.

Mä luulin biisiä tosi pitkään, kuukausia, Antin biisiksi. Jotenkin ääni on ihan samanlainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa olin kuulevinani Jari Sillanpään laulavan: "hakkasin, haavoitin sua". Oikeasti loukkasin :D:D:D Oli hankala pitää pokerinaamaa kassajonossa...

Minäkin kaupassa viimein tajusin mitä siinä Kaiken takana on nainen-biisissä lauletaan siinä "hyvin meni meno mainen"-kohdassa. En millään ennen tajunnut mitä ihmettä siinä yritetään sanoa. Nimenomainen jotain. Viimeksi on hymyilyttänyt tämä:

https://www.youtube.com/watch?v=otg9SmA5ACc

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat