Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottavan pimeät illat nyt, kun kelloja siirrettiin.

Vierailija

Työpäivän jälkeen on pelkkää pimeää iltaa. Sais olla aina se kesäaika ja vois olla vielä yksi tunti lisää siihen kesäajan suuntaan, että saataisiin iltoihin vapaa-ajalle lisää valoa.

Mitä mieltä olette?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Samaa mieltä. Mitä sillä aamun valoisuudella tekee, kun ihmiset ovat töissä tai matkalla töihin? Illallahan sitä valoa tarvitsisi, kun ollaan ulkona kaupungilla tai luonnossa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihanan valkeat aamut!

Ehdin jo aamulla haravoida pihaakin.

Minä tykkään.

Työttömien ehdoillako näitä säädetään?

Vierailija

Miten tässä iltaan saa valoa lisää kuin kääntämällä reilusti kelloa johonkin suuntaan? Täällä on jo kyllä pimeää iltapäivällä vaikkei kelloja olisi siirretty mihinkään.

Vierailija

Ai että te ihanat 8-16 työlaiset osaattekin aina jättää huomioimatta sen että aika suuri osa ihmisistä käy vähintään 2-vuorotöissä. Mitäs olette 8-16 töissä kun silloin sattuu olemaan aina pimeintä? Minusta on ihanaa lähteä alkuiltapäivästä kotiin kun on ihanan valoisaa <3

Vierailija

Mä diggaan näistä pimeistä illoista, aivan mahtavaa käydä lenkillä kun siellä ei ole ketään. Nautin.

Kellojen vääntelyn sais lopettaa, kun siitä ei ole mitään hyötyä nykyään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ai että te ihanat 8-16 työlaiset osaattekin aina jättää huomioimatta sen että aika suuri osa ihmisistä käy vähintään 2-vuorotöissä. Mitäs olette 8-16 töissä kun silloin sattuu olemaan aina pimeintä? Minusta on ihanaa lähteä alkuiltapäivästä kotiin kun on ihanan valoisaa <3

Vain neljännes työssäkäyvistä on vuorotyöläisiä.

Vierailija

Mitä enemmän illat pimenevät, sitä pelottavampaa on antaa teinin ja alakoululaisen olla ulkona. (Läheisessä kerrostalolähiössä ja niiden pihalla viihtyvät, kun koulukaverit asuvat siellä)

Olis kyllä se kesäaika saanut jatkua, niin olis pysynyt edes tunti enemmän valoisuutta iltapäivässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko klo. 15.00 alkuiltapäivä?

Vierailija

Ai, minä taas tykkään. Just lenkillä ihastelin kuuta ja sitä miten pimeää oli lenkkipolulla, ei ketään missään ja harvakseltaan katulamppuja.
Eikä edes haittaa olla ihan punainen ja hikinen, kun kukaan ei kuitenkaan näe, heh :D

Vierailija

Mä tykkään. Pimeät ja sateiset illat ovat ihania ja rauhallisia, lapsetkin ovat oppineet niistä tykkäämään. Laitan takkaan tulta, hyvän kirjan käteen, katson ehkä telkkaria ja teemme kaikkea mitä ei muulloin ole ehtinyt tehdä. Kellojen siirtely on mulle se ja sama.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ai, minä taas tykkään. Just lenkillä ihastelin kuuta ja sitä miten pimeää oli lenkkipolulla, ei ketään missään ja harvakseltaan katulamppuja.
Eikä edes haittaa olla ihan punainen ja hikinen, kun kukaan ei kuitenkaan näe, heh :D

Kuu oli upea! :)

Vierailija

Opiskelijat ja koululaisetkin tekevät opinnoissaan vain päivävuoroa. Eli heilläkin on vapaa-aika lähes pelkästään pimeyttä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat