Käräytin mieheni pettämisestä ystävälleen

Vierailija

Mieheni on pettänyt minua jo pidemmän aikaa jonkun vosun kanssa. Minua se ei voisi liikauttaa vähempää kun en enää välitä miehestäni. Päätin kuitenkin käräyttää mieheni parhaalle ystävälleen. Ostin prepaid-liittymän ja lähetin ystävälleen viestin petturuudesta. Jännä nähdä miten ystävä suhtautuu tähän, on siis ihan hyvä tuttu minullekin.

Kommentit (3)

Vierailija

Miksi?

Mitä ihmette teidän parisuhde kuuluu jollekin muulle?

Ja aivan turha väittää ettet enää välitä miehestäsi kerran näit noin paljon vaivaa paljastaaksesi miehesi. Ja todennäköisesti miehesi kaveri tietää asiasta jo. 

Vierailija

Mua naurattaa. Miehet pettää ja kertoo kaverilleen, niin ei ne mee juoruileen ja pilaamaan toisten suhdetta sillä tarpeettomalla ja satuttavalla tiedolla. Nainen kun pettää niin se johon luottaa eniten menee ja juoruaa! Sairasta. Ei ihme että naisten oikeuksia poljetaan kun nainen ei ole sisko toiselle. Jos mun kavereista joku noin tekisi niin aivan vitun varmana pitäisin tiedon itselläni. Ootteko te av:laiset menettäneet järkenne? Vai muuten vaan helvetin tyhmiä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa. Miehet pettää ja kertoo kaverilleen, niin ei ne mee juoruileen ja pilaamaan toisten suhdetta sillä tarpeettomalla ja satuttavalla tiedolla. Nainen kun pettää niin se johon luottaa eniten menee ja juoruaa! Sairasta. Ei ihme että naisten oikeuksia poljetaan kun nainen ei ole sisko toiselle. Jos mun kavereista joku noin tekisi niin aivan vitun varmana pitäisin tiedon itselläni. Ootteko te av:laiset menettäneet järkenne? Vai muuten vaan helvetin tyhmiä?

Väärä ketju sori :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat