Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELPPO MIES, ONKO HEITÄ? Miehet vastauksia.

Vierailija

Haluaisin niin kovasti erään miehen kanssa sänkyyn. Meillä pientä flirttiä ollut.
Olemme jo hieman vanhempia.
Minkälainen varattu mies lähtee sänkyhommiin varatun naisen kanssa? Tai minkälainen ei lähde?

Kommentit (5)

Vierailija

Sellaisia on monet , minä esimerkiksi, parisuhde on kuollut ystävä jos enää sitäkään tasolle, eroa on helppo sanoa, jokaisen kohdalla on erilaisia tilanteita, toiset tekevät eron vaikeaksi, mutta niin minä alkaisin suhteeseen varatun kanssa, ei pelkän seksin takia, siinä pitäisi olla muutakin.

Vierailija

Helppo on lähteä kun tapaa mukavan naisen ja tunne on molemmin puolinen.ei sitä enää kovasti omantunnontuskia pode vanhempana.yleensä kymmenien vuosien suhde saman ihmisen kanssa rupeaa tympäseen molempia ja seksihalut katoaa täysin.vieras on vaihtelua ja joskus on pakko tyydyttää himonsa.mielellään kyllä olisin hieman tutun kuin ihan vieraan kanssa olisi vähän jotakin ihastusta.

Vierailija

Sanoisin, että 80 % lähtee, jos näyttää satavarmalta, ettei siitä jää kiinni. Eli nyt vain luot sellaiset olosuhteet, että mies voi olla varma ettei narahda. Silloin todennäköisyys saada mies sänkyyn kanssasi on neljä viidestä.

Vierailija

Helppo on lähteä kun tapaa mukavan naisen ja tunne on molemmin puolinen.ei sitä enää kovasti omantunnontuskia pode vanhempana.yleensä kymmenien vuosien suhde saman ihmisen kanssa rupeaa tympäseen molempia ja seksihalut katoaa täysin.vieras on vaihtelua ja joskus on pakko tyydyttää himonsa.mielellään kyllä olisin hieman tutun kuin ihan vieraan kanssa olisi vähän jotakin ihastusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että 80 % lähtee, jos näyttää satavarmalta, ettei siitä jää kiinni. Eli nyt vain luot sellaiset olosuhteet, että mies voi olla varma ettei narahda. Silloin todennäköisyys saada mies sänkyyn kanssasi on neljä viidestä.

Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Se on 80% aika

lähelle varatuista omaan suhteeseen kyllästyneistä miehistä jotka tarttuvat tilaisuuteen. Että naiset älkää

päästäkö miehiänne yksin esim laivalle. Lähtevät mielellään vieraisiin kunhan eivät jää kiinni tekosistaan. Onnea matkaan .mäkin olisin valmis jos olisi houkutus tarjolla...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat