Onko kukaan seurustellut alaikäisenä reilusti vanhemman kanssa?

Vierailija

Olisi kiva tietää,kuin yleistä tälläinen on ja tarkoitan esim. Ikäeroa 16v ja 30v

Jos olette oliko suhde mielestänne tasa arvoinen? Syy miksi erositte? Vai oletteko kenties vielä yhdessä?

Kommentit (11)

Vierailija

14-vuotiaana minulla oli 21-vuotias poikaystävä. Mies ei alkuun tiennyt minun olevan niin nuori. Suhde kuivui kokoon varmaan juuri tuon ikäeron vuoksi. Onneksi niin, tätä nykyä miehellä jonkinlaisia mt-ongelmia. 

Vierailija

Jäin 16 vuotiaana narsistin pauloihin.  Ja  sille tielle jäin, hän oli minua 9 vuotta vanhempi ja vei kuin litran mittaa. Menetin elämästäni 24 vuotta hänen mielihalujensa toteuttajana ja nyt yritä opetella elämään omillani, eikä tämä ole helppoa, kun ei ole ystäviä eikä pahemmin muitakaan, kun olen ollut eristyksissä jopa omasta suvustani.

"Jeanne Marie"

!7-vuotiaana seurustelin 30-vuotiaan,naimisissa olevan  miehen kanssa. Näin vanhan elokuvan "Viimeinen tango Pariisissa"  ja se oli suuri innoittajani. Kokeilimme läpi kaikki samat asennot ja nautimme "Vin Rouge d'Algerie" nimistä punaviiniä ennen rakasteluamme. En kadu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jäin 16 vuotiaana narsistin pauloihin.  Ja  sille tielle jäin, hän oli minua 9 vuotta vanhempi ja vei kuin litran mittaa. Menetin elämästäni 24 vuotta hänen mielihalujensa toteuttajana ja nyt yritä opetella elämään omillani, eikä tämä ole helppoa, kun ei ole ystäviä eikä pahemmin muitakaan, kun olen ollut eristyksissä jopa omasta suvustani.

Olen pahoillani :(

Vierailija

16v tapailin useampaakin 30-35v. miestä, netin kautta tutustuttu (tietty, missäpä muualla alaikäinen aikuisiin törmää...) ja olivat kaikki jollain tavalla "outoja":

- ns. nuorekas, eli pukeutui teinityyliin ja jututkin oli kuin 15 vuotiaalla: autot, viina, naiset

- ns. business-mies, koulutettu ja varakas, naimisissa ja kaksi lasta, valitti "huonoa" parisuhdettaan, ja kertoi haluavansa "aloittaa alusta" (16v teinitytön kanssa??)

- yksi oli selkeästi vaan seksin perässä, rehellisyyttä arvostin jo silloin, mutta ällötti kun miehen silmät kiilteli himokkaasti ja oli sellainen yli-innokas jo ekoilla treffeillä

Kaikki myös kehuivat kovasti, että olisin ikäistäni kypsempi, todella seksikäs ja hyvännäköinen, fiksu jnejne, ja haukkuivat vanhempia naisia. Ääliöitä siis mielestäni loppujen lopuksi kaikki.

Kenenkään kanssa en mitään pidempää juttua itsekään halunnut, ja kaikki nuo kolme oli sen verran outoja, etten seksiäkään heidän kanssaan harrastanut. Tapasin koulussa samoihin aikoihin pari vuotta vanhemman pojan, ja alettiin seurustelemaan, suloinen nuoruuden rakkaus se, ja hyvät muistot, toisin kuin noista kolmesta hyypiöstä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

16v tapailin useampaakin 30-35v. miestä, netin kautta tutustuttu (tietty, missäpä muualla alaikäinen aikuisiin törmää...) ja olivat kaikki jollain tavalla "outoja":

- ns. nuorekas, eli pukeutui teinityyliin ja jututkin oli kuin 15 vuotiaalla: autot, viina, naiset

- ns. business-mies, koulutettu ja varakas, naimisissa ja kaksi lasta, valitti "huonoa" parisuhdettaan, ja kertoi haluavansa "aloittaa alusta" (16v teinitytön kanssa??)

- yksi oli selkeästi vaan seksin perässä, rehellisyyttä arvostin jo silloin, mutta ällötti kun miehen silmät kiilteli himokkaasti ja oli sellainen yli-innokas jo ekoilla treffeillä

Kaikki myös kehuivat kovasti, että olisin ikäistäni kypsempi, todella seksikäs ja hyvännäköinen, fiksu jnejne, ja haukkuivat vanhempia naisia. Ääliöitä siis mielestäni loppujen lopuksi kaikki.

Kenenkään kanssa en mitään pidempää juttua itsekään halunnut, ja kaikki nuo kolme oli sen verran outoja, etten seksiäkään heidän kanssaan harrastanut. Tapasin koulussa samoihin aikoihin pari vuotta vanhemman pojan, ja alettiin seurustelemaan, suloinen nuoruuden rakkaus se, ja hyvät muistot, toisin kuin noista kolmesta hyypiöstä.

Ja sori, nyt vasta tajusin, että kysyit seurustelusta. En siis seurustellut noiden kanssa, ja hyvä niin, kuten noista mun esimerkeistä varmaan voi päätellä, kyllä siinä todnäk on miehillä ollut jonkinlainen toive tietystä valta-asemasta suhteessa.

Vierailija

Seurustelin 17 vuotiaana miehen kanssa, joka taisi olla tuohon aikaan 28 vuotias. Suhde ei ollut tasavertainen, kohteli mua kuin lasta (mikä tietysti olinkin) ja halusi hallita kaikkea mitä teen ja sanon. Erottiin, kun tajusin, etten halua olla eronneen kahden lapsen isän kanssa, jota koko perheeni ja kaveripiirini halveksii.

Toisaalta oli sen arvoista ja toisaalta ei. Opin suhteesta paljon, mutta kesti myös kauan päästä sen yli. Jälkiviisaana sanon, etten enää lähtisi tuohon kelkkaan.

Vierailija

Seurustelin 17- v:nä 26-vuotiaan kanssa. Suhde päättyi koska meillä oli elämässä eri arvot ja unelmat. Minä halusin naimisiin ja perheen ym. ja mies ei. Ei siis tietenkään 17-vuotiaana, vaan kun koulut on käyty ym. Mutta mies teki selväksi ettei halua koskaan näitä elämäänsä eikä edes muuttaa yhteen, joten mitä turhaan sitä edes nuorena uhrata aikaa sellaiseen. Tavattiin sattumalta yhteisten kavereiden illanvietossa eli ei mitenkään tarkoituksella etsitty nuorempaa/vanhempaa tai kumppania ylipäänsä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat