Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käräytin ystäväni miehelleen pettämisestä

Vierailija

Ystävälläni oli sivusuhde ja kerroin prepaid numerosta hänen miehelleen, milloin ystäväni tapaa tämän suhteen toisen osapuolen perheen yhteisessä kodissa. Ystäväni jäi niin verekseltään kiinni kuin vain voi, eli ei mitään mahdollisuutta selittää asiaa ja nyt he ovat eroamassa.
Ystäväni on itkenyt minulle virhettään ja katuu aidosti ja haluaa perheensä takaisin, mutta mies ei anna anteeksi. Olen lohduttanut ystävääni, eikä hän tiedä, että ilmantaja olin minä, vaan hän epäilee toista ystävääni. Em pysty koskaan kertomaan tehostaminen ystävälleni, en vaikka hän menetti perheesä lisäksi ystävänkin. On huono omatunto, vaikka tiedän tehneeni oikein.

Sivut

Kommentit (262)

Vierailija

Tai ehkä sulla on huono omatunto kun huomasitkin tehneesi väärin? Et vain halua myöntää itsellesi.

En ole mitennkään pettäisen puolesta, mutta toisten asioihin puuttumista pitää mielestäni harkita erittäin tarkkaan. Etenkin kun perheeseen kuuluu lapsia ja on vaara että perhe hajoaa.

Sun täytyy ap nyt vaan kestää omantunnontuskat. Sinuna myös tunnustaisin ystävällesi että sinä kerroit miehelle. Saattaa sen jostain kuulla myöhemmin kuitenkin.

Vierailija

Toimit aivan oikein. Sinulla ei ole mitään hävettävää. Ystäväsi ei myöskään tarvitse tietää, kuka hänet käräytti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Toimit aivan oikein. Sinulla ei ole mitään hävettävää. Ystäväsi ei myöskään tarvitse tietää, kuka hänet käräytti.

Kyllä mun mielestä siinä tapauksessa täytyy tietää, jos viattoman ihmisen kanssa laittaa välit poikki tms. koska luulee tätä syylliseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä siinä tapauksessa täytyy tietää, jos viattoman ihmisen kanssa laittaa välit poikki tms. koska luulee tätä syylliseksi.

Ainoa syyllinen on tuo petollinen ämmä. Jos laittaa tuosta välit poikki ystäväänsä, niin se on ainoastaan positiivinen asia tuon ystävän kannalta. Ei kukaan kaipaa ystävää, joka pettää miestään ja tuomitsee ystäviään pelkän luulon tai oletuksen perusteella.

Vierailija

Olis se ämmä ajatellut lapsiaan aiemmin, niin ei nyt olisi tarvinnut perhettään hajottaa.

Älä ap turhaan kanna huonoa omaatuntoa. Kaverisi miehellä on oikeus päästä vapaaksi ja löytää itselleen parempi vaimo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Raamatusta:

Kesken kaiken toivat lainopettajat ja fariseukset paikalle naisen, joka oli joutunut kiinni aviorikoksesta. He asettivat hänet Jeesuksen eteen ja sanoivat: "Opettaja, tämä nainen on avionrikkoja, hänet tavattiin itse teossa. Mooses on laissa antanut meille määräyksen, että tällaiset on kivitettävä. Mitä sinä sanot?" He puhuivat näin pannakseen Jeesuksen koetukselle ja saadakseen sitten aiheen syyttää häntä.

Mutta Jeesus kumartui ja kirjoitti sormellaan maahan. Kun he tiukkasivat häneltä vastausta, hän suoristautui ja sanoi: "Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven."

Ketään ei kiinnosta sun raamatun sitaatit. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ystävälläni oli sivusuhde ja kerroin prepaid numerosta hänen miehelleen, milloin ystäväni tapaa tämän suhteen toisen osapuolen perheen yhteisessä kodissa. Ystäväni jäi niin verekseltään kiinni kuin vain voi, eli ei mitään mahdollisuutta selittää asiaa ja nyt he ovat eroamassa.
Ystäväni on itkenyt minulle virhettään ja katuu aidosti ja haluaa perheensä takaisin, mutta mies ei anna anteeksi. Olen lohduttanut ystävääni, eikä hän tiedä, että ilmantaja olin minä, vaan hän epäilee toista ystävääni. Em pysty koskaan kertomaan tehostaminen ystävälleni, en vaikka hän menetti perheesä lisäksi ystävänkin. On huono omatunto, vaikka tiedän tehneeni oikein.

Ystäväsi teki väärin, että petti miestään. Mutta sinä teit myös väärin, kun ilmiannoit hänet miehelleen ja vieläpä pelkurimaisesti ystäväsi selän takana. Vaikka ystäväsi teko oli väärä, olisi hänen pitänyt saada hoitaa tilanne itse, eli kertoa miehelleen tai erota. Koska kyseessä oli kuitenkin hänen ja hänen perheensä elämä, ei sinun. Tiedätkö kaikki taustat pettämisen syistä? Varmastiko lapset selviää tästä ja mies löytää sitten sen "paremman"? Ja voitko olla varma, että ystäväsi mies ei ole koskaan pettänyt?

Vierailija

Sä oot ap typerä ja inhottava. Pidä huoli omista asioistas! Mikä ystävä säkään oot??naurettava. Jos oisit mun "ystävä" niin mätkisin turpaan

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat