Persut mamuttaa

Vierailija

ja syytää rahaa ulkomaille. Ainoa joka yritti laittaa kapuloita rattaisiin sai potkut.

Kim Jong Timo heivasi pellolle.

Kommentit (14)

Vierailija

Mitäs ne kannattajat uskoivatkaan suuren johtajan tekevän...Ainakin karkottavan kaikki somalit maasta ja lopettavan rahan syytämisen Kreikkaan. Noin niin kuin aluksi.

Vierailija

Pettymys on hirveä, kun edelleen kuulee kadulla ruotsia, näkee neekerin ja maksaa euroilla. Vaikka heti piti siirtyä yksikieliseen, yksimieliseen ja yksikulttuuriseen kansallisvaltioon, joka ei kuulu mihinkään järjestöön eikä auta ketään missään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pettymys on hirveä, kun edelleen kuulee kadulla ruotsia, näkee neekerin ja maksaa euroilla. Vaikka heti piti siirtyä yksikieliseen, yksimieliseen ja yksikulttuuriseen kansallisvaltioon, joka ei kuulu mihinkään järjestöön eikä auta ketään missään.

Niin. Tuohan se on se vaihtoehto tämän hetken kaoottiselle ja tuhoisalle maahanmuuttopolitiikalle (tai sen puuttumiselle). 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tuohan se on se vaihtoehto tämän hetken kaoottiselle ja tuhoisalle maahanmuuttopolitiikalle (tai sen puuttumiselle). 

Miksi sitten äänestit "tuhoisan ja kaoottisen" maahanmuuttopolitiikan puolesta, sitä saa mitä tilaa. Itse olen tyytyväinen kepulainen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten äänestit "tuhoisan ja kaoottisen" maahanmuuttopolitiikan puolesta, sitä saa mitä tilaa. Itse olen tyytyväinen kepulainen. 

kepuleita olette juu

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että joku edes on tyytyväinen. Itse olen tyytymätön kokoomuslainen. 

Vierailija

Täällä tyytyväinen kokoomuslainen. Persut käänsi kelkkansa täysin. Itse olen saanut todellakin sitä mitä olen tilannut. Olen yrittäjä, jolla 28 työntekijää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Täällä tyytyväinen kokoomuslainen. Persut käänsi kelkkansa täysin. Itse olen saanut todellakin sitä mitä olen tilannut. Olen yrittäjä, jolla 28 työntekijää.

Mitä VOKia pyörität?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat