Käytkö Virossa seksituristimatkoilla?

Utelias

Viron poliisi hämmästelee: Suomalaiset naisturistit harrastavat seksiä kodittomien kanssa Tallinnassa

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1445740600344.html

Tunnusta heti ja kerro lisää.

Kommentit (13)

Vierailija

Tuossa uutinen, joka ei varmasti pidä paikkaansa. Naiset eivät käyttäydy seksuaalisesti noin.

Sen voisin uskoa, että löytyisi suomalaisia miesvodkaturisteja, jotka kävisivät hyväksikäyttämässä naispuolisia alkoholisoituneita kodittomia viinaa vastaan, mutta toisinpäin ei ole uskottavaa. Pikemminkin sitten jotain luksusprostituoitumiehiä, ts. siistejä ja terveitä, mutta sekin on ihan marginaalista. Naisten on kuitenkin suht helppo saada pelkkää seksiseuraa laivoilta muutenkin, jos nyt sitten haluaa olla jollekulle miehelle sekundapano (ts. jos on ei-niin-superkaunis, jota miehet himoitsevat puolisoksi).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jospa kyseessä on tavallista lämmisydämisemmät naiset, joiden tarkoitus on vain tuottaa vähän iloa kodittomien elämään?

Jos ne on samoja naisia, mitä nämä mitkä käy vokeissa "auttamassa".

Vierailija

Tietysti voi olla etteivät ole sellaisia perinteisiä pulsuja vaan ehkäpä suht nuoria jne. Eli siis muuten ihan normaaleja niin ulkonäöltään kuin käytökseltään mutta vain kodittomia. 

Vierailija

Että joku maksaa laivamatkan että pääsee panemaan varastossa likaisella patjalla virolaista deekua? Nyt jotenkin en näe laajempaa ilmiötä :D Saattaahan olla että joku pubiruusu jakomäestä on vetänyt p*rseet ja päätynyt viidessä promillessa panemaan ilmeisesti ihan ketä vaan. Vaikuttaa yksittäistapaukselta.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Muistelin tässä tänään erästä virolaista naista, johon tutustuin ollessani viron kielen kurssilla Tallinnassa 2010.

Tulin kauppakassin kanssa asuntolaan ja nainen seisoi siinä rakennuksen edessä ja kysyi "how are you?"

En muista miten sanoin voivani mutta kysyin sitten "concerned?" ja nainen vastasi tympääntyneesti "no, not concerned" ja minä menin menojani. Ehkä olin sitten vähän asperger siinä tilanteessa ja nainen pahastui. Siellä kurssin loppujuhlissakaan nainen ei sitten jutellut minulle, vaikka ehkä se ei ollut tarkoituskaan.

Englanti oli siis siellä se kommunikaatiokieli riippumatta siitä miten hyvin osasi viroa ja enhän minä sitä silloin vielä kovinkaan paljon osannutkaan. Se oli kyllä hieno kokemus se kurssi ja sain enemmän huomiota naisilta kuin Suomessa kymmenessä vuodessa, joka saattoi johtua kansainvälisen opiskelijapoppoon estottomuudesta ja hyvästä mielestä; ketään heistä ei näkisi uudelleen. Näin jälkikäteen ajatellen olisin varmaan voinut harrastaa seksiä kahden tai useamman naisen kanssa, mutta en osannut viedä asioita eteenpäin.

-Mies 29v + 1v-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat