Ebay-tilaus Kiinasta, kauanko teillä kestänyt toimitus? :D

Vierailija

Kauanko teillä on kestänyt tilauksesta tuotteen saapumiseen, lun olette tilanneet ebayn kauttaa Kiinasta? :-) 

Kommentit (13)

Vierailija

Oon tilannut usein ja kolmisen viikkoa siinä on aina mennyt. Kaikki tilaukseni ovat kyllä olleet pieniä, postiluukusta mahtuvia, että en tiedä vaikuttaako se asiaan.

Vierailija

Mä tilasin pienelle koiralle vaatteen, joten aika pieni paketti pitäisi olla. Ja postikuluineen maksoi vaan seitsemisen euroa, joten ei kai pitäs olla mitään epäselvyyksiä tullinkaan kanssa. Eiköhän se kohta tule :-). Ap

Vierailija

On mennyt neljäkin viikkoa. Usein on tullut kirjattuna kirjeenä eli olen sitten noutanut postista. Huomasin, että ongelma on täällä päässä: asun kylässä, jonka postipalvelut ovat kirjaston yhteydessä. Postilähetyksen saapumisesta ei välttämättä heti ilmoiteta. Joissain Kiinan lähetyksissä on ollut seurantamahdollisuus eli olen pystynyt näkemään, milloin kirje on tullut Suomeen. 

Vierailija

Itse olen tilannut monia paketteja kiinasta ja jokainen on tullut 13-16 päivän päästä tilauksesta, express kuljetuksella kesti 1vrk tulla suomeen mutta täällä suomessa kesti noin 3-4 päivää tulla talolle

Vierailija

Mulle on alkanut tulemaan kirjattuja Kiina-nyyttejä suoraan postiluukkuuni, Postin seurannassa näkyy, että toimitettu perille silloin kun tipahtanut luukusta... Parempi näin kuin 4 km päästä hakea.

Vierailija

Riippuu paljon lähetystavasta. Joskus pienet jutut on tullut lentopostissa parissa viikossa, yleensä menee kuitenkin noin kuukausi. Laivarahdilla meneekin sitten 2-3 kk.

Vierailija

Riippuu siitä miten posti jaksaa niitä toimittaa. Suomeen tulee yleensä muutamassa päivässä, mutta toimitus venyy helposti kuukauteen postin vuoksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat