Miten saada rahaa suht pikaisesti?

Vierailija

Olen opiskelija ja olen joutunut käyttämään syksyn opintolainasta melkein kaikki :( Olen etsinyt töitä, mutta en ole saanut. Mitä ihmettä keksin? Terveydentila vaatii muutakin ruokaa kuin makaroonia ja puuroa, joten en voi ihan sillä linjalla olla. Kaikki vinkit ovat tervetulleita!

t. epätoivoinen opiskelija

Kommentit (10)

Vierailija

Jos ruokatilanne on sellainen että terveys menee, niin silloin on aika unohtaa ylpeys ja hakea ruoka-avustusta seurakunnalta ja lisäksi mennä dyykkaamaan roskiksia. Sieltä löytyy uskomattoman paljon täysin käyttökelpoista ruokaa, kunhan ymmärtää välttää riskituotteita (lihat, kalat, maito yms.) ja oppii etsimään hyvät paikat.

Rahaa saa esimerkiksi keräämällä pulloja, myymällä tavaroita kirppiksellä, myymällä käsitöitä (havukransseja, leivonnaisia, villasukkia, joulukortteja tai vaikka kaiverrettuja halloween-kurpitsoita), tekemällä hanttihommia pikkurahalla tuttaville (lasten vahtiminen, ikkunoiden pesu, haravointi, koirien lenkitys...)

Valitettava tosiasia on, että kaikkea ei voi saada samassa paketissa; joko rahaa saa vähän, sitä saa hitaasti/vaikeasti tai se on laitonta. Mitään taikakonstia nopeaan rikastumiseen ei ole, pitää joko syntyä oikeaan sukuun, saada hyvä työ tai voittaa lotossa. Köyhien on sitten rahasta haaveilun sijaan opittava elämään ja selviytymään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen etsinyt töitä, mutta en ole saanut.

Et sinä mitään ole etsinyt. Sano kaupunkisi missä asut, niin etsitään yhdessä työkkärin sivuilta puhelinmyyntiyritykset.

Vierailija

Jos isommassa kaupungissa asut niin aika todennäköistä on päästä vuokratyöfirman kautta töihin. Jos hygieniapassi löytyy tiskaamaan pääsee ainakin. Vuoroja on paljon, kokemusta on! Ja subwayt hakevat usein opiskelijoita töihin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä mitään ole etsinyt. Sano kaupunkisi missä asut, niin etsitään yhdessä työkkärin sivuilta puhelinmyyntiyritykset.

No provikkapalkkaista puhelinmyyntityötä en edes ottaisi. Jotain arvoa on ajallekin laskettava. Jos muutamassa tunnissa hyvällä tuurilla saa yhden kaupan tehtyä niin menee aika hukkaan.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No provikkapalkkaista puhelinmyyntityötä en edes ottaisi. Jotain arvoa on ajallekin laskettava. Jos muutamassa tunnissa hyvällä tuurilla saa yhden kaupan tehtyä niin menee aika hukkaan.

ap

Entäpä siivous? Vai likaantuuko siinä kädet?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Monissa paikoissa on pohjapalkka ja provikat päälle. Tietysti niistä lentää pihalle, jos ei mitään saa myytyä, mutta kannattaa yrittää! :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Monissa paikoissa on pohjapalkka ja provikat päälle. Tietysti niistä lentää pihalle, jos ei mitään saa myytyä, mutta kannattaa yrittää! :)

Tämä taitaa mennä jo provon puolelle. Niin kammottavaa työtä en olekaan vielä muualla tehnyt kuin puhelinmyyntiä (joo, se siivouskin on kokeiltu useammassakin osoitteessa) että voin aivan täydellisen vilpittömästi sanoa että älä ihmisraukka uhraa mielenterveyttäsi tuollaiseen. Niin, se palkka oli 0 euroa.

Ekassa viestissä saitkin jo hyviä ideoita, ap. Tai sitten se siivous, siitä ainakin maksetaan palkkaa, ei vaadita koulutusta ja töitä riittänee enemmän kuin kiinnostaa tehdä. Kaupankassaksi pääseminen on nykyään jopa hankalaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja saa tienattua kuitenkin niin kauan, kunnes lentää pihalle! Kunhan tosiaan katsoo tällaisen pohjapalkkaisen paikan. Nimim. kokemusta on.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat