Kodeiini on parempaa kuin alko!

Vierailija

Lääkäri määräsi codesan comppia ja panacodia. Molempia kehoitti ottamaan herkästi. Myös 800 burana. Selkä vihoitteli tapaturman vuoksi. Nappasin lastin naamaan perjantaina ja siitä asti olen leijunut jossain euforiassa. 

Hiominen työpäiväkään ei yhtään ahdista! Tällaistako se niillä nisteillä on?!

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Ei ole. Niillä on toleranssi ja riippuvuus, pakko saada ainetta normalisoimaan olotilaa joka on kestämätön ilman aineita. Aineiden vuoksi.

Vierailija

En ole ennen käyttänyt näin kovia lääkkeitä, usein en ota edes särkylääkettä. Joten en osannut yhtään varautua.. 

Huomenna on työpäivä joten paras kun skippaan kuurin..  Ei nimittäin olisi minusta nyt ammattiini!

ap

Vierailija

Jos saat tuollaisen olon, niin kannattaa olla ihan helvetin varovainen. Kroppasi ilmeisesti reagoi kodeiiniin todella herkästi ja saatat jäädä kerrasta koukkuun. Kun kuuri loppuu, niin vie ehdottomasti kaikki jäljelle jääneet tabletit apteekin lääkkeidenkeräykseen. Minä olen joutunut syömään kovien kipujen vuoksi 6 tablettia Panacodia/vrk jo parin kuukauden ajan, mutta lääke ei todellakaan tee minulle tuollaista oloa, edes noin suurena annostuksena. Se vie kivun pois ja tiedän, että voin tarvittaessa lopettaa lääkityksen kuin seinään, sillä olen joutunut aiemminkin syömään näitä ja lopettaminen ei todellakaan ollut ongelma. Olen jutellut useammankin lääkärin kanssa ja varmistivat moneen kertaan, ettei minulle tule tuota hurjaa euforiaa, eli lääke todellakin koukuttaa ihan tavallisia ihmisiä. Ole varovainen, todella varovainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos saat tuollaisen olon, niin kannattaa olla ihan helvetin varovainen. Kroppasi ilmeisesti reagoi kodeiiniin todella herkästi ja saatat jäädä kerrasta koukkuun. Kun kuuri loppuu, niin vie ehdottomasti kaikki jäljelle jääneet tabletit apteekin lääkkeidenkeräykseen. Minä olen joutunut syömään kovien kipujen vuoksi 6 tablettia Panacodia/vrk jo parin kuukauden ajan, mutta lääke ei todellakaan tee minulle tuollaista oloa, edes noin suurena annostuksena. Se vie kivun pois ja tiedän, että voin tarvittaessa lopettaa lääkityksen kuin seinään, sillä olen joutunut aiemminkin syömään näitä ja lopettaminen ei todellakaan ollut ongelma. Olen jutellut useammankin lääkärin kanssa ja varmistivat moneen kertaan, ettei minulle tule tuota hurjaa euforiaa, eli lääke todellakin koukuttaa ihan tavallisia ihmisiä. Ole varovainen, todella varovainen.

kiitos huolenpidosta! Olo todellakin euforinen! Mutta kun kuuri loppuu, se loppuu. Yskään ja selkäsärkyyn nämä lääkkeet siis on kirjoitettu. Varmistin oikein, että voiko ottaa yhdessä, niin lääkäri sanoi että pitää ottaa. Yskänlääke on otettava ja selän vaurio on sitä luokkaa, että suosittelee alkuun säännöllistä kuuria.

Kun lääkkeet loppuvat, ne loppuvat. Mistäs minä niitä enää saisin! Elämässäni on paljon tärkeämpääkin tekemistä kuin reseptin perässä juokseminen. ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kodeiini on jees kun sitä lisää vaikka viinaan tms kun lähtee baariin

no tuossa ei taas ole mitään järkeä!

ap

Vierailija

Mulle kodeiini tekee myös todella euforisen ja lämpimän olon. Todella miellyttävä olotila, mutta ei mulla ole kyllä koskaan ollut oloa, että en uskaltaisi sitä sisältäviä lääkkeitä käyttää tai että en pystyisi lopettamaan niiden käyttöä.

Se olo tulee niistä lääkkeistä, ei mun tarvitse jatkaa sitä olotilaa sen kauempaa kuin niitä lääkkeitä on määrätty. Toisaalta kodeiinia sisältäviä lääkkeitä on mulle määrätty vain kahdesti ja hyvin lyhyitä kuureja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

kiitos huolenpidosta! Olo todellakin euforinen! Mutta kun kuuri loppuu, se loppuu. Yskään ja selkäsärkyyn nämä lääkkeet siis on kirjoitettu. Varmistin oikein, että voiko ottaa yhdessä, niin lääkäri sanoi että pitää ottaa. Yskänlääke on otettava ja selän vaurio on sitä luokkaa, että suosittelee alkuun säännöllistä kuuria.

Kun lääkkeet loppuvat, ne loppuvat. Mistäs minä niitä enää saisin! Elämässäni on paljon tärkeämpääkin tekemistä kuin reseptin perässä juokseminen. ;)

Juu, en sitä tarkoittanutkaan että lähdet kärttämään uutta satsia. :) Minulla on kulutus niin suurta, että kaapissa on tälläkin hetkellä parikin 100 tabletin pakkausta ja reseptillä voisi vielä hakea useamman paketillisen ja kun tässä pääsen vähitellen vähentämään annostusta, niin minulle jää varmasti hyvinkin joku puolikas paketti tabletteja syömättä. Meinasin siis tällaista tilannetta, että jos ja kun kuuri/tarve loppuu, niin älä jätä kotiin pyörimään yhtään ylimääräistä tablettia, vaan vie ne heti apteekin lääkekeräykseen. Lääkäri kyllä kirjoittaa tarvittaessa uuden reseptin, mutta muista myös kertoa lääkärille, että kodeiini vaikuttaa sinuun vahvasti. Kipulääkkeitä on muitakin ja voi olla fiksua jatkossa välttää kodeiinia...

Vierailija

Panacodista tulee niin paha olo minulle. Sellainen kuin olisi ottanut jonkun shotin ettei tiedä oksentaako heti vai kohta. Se tunne kestää puoli päivää, kun otan yhden tabletin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Panacodista tulee niin paha olo minulle. Sellainen kuin olisi ottanut jonkun shotin ettei tiedä oksentaako heti vai kohta. Se tunne kestää puoli päivää, kun otan yhden tabletin.

Sama täällä, ja se on harmi :-( Ehkä olen herkistynyt tms., kun vielä joskus ennen Panacod oli varsinainen Lohduttaja menkkakrampeissa. 

Kiva kuulla, on hyväksi jollekin! Nauti! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Niillä on toleranssi ja riippuvuus, pakko saada ainetta normalisoimaan olotilaa joka on kestämätön ilman aineita. Aineiden vuoksi.

Kaksi tuntia olen pohtinut kauppaan lähtöä. Jospa hakisi Abc:lta vähän tasoittavia oluita. Tilanne on sietämättömän kestämätön krapula. Mies

Vierailija

Olen saanut myös osani tuosta kodeiinin ihanuudesta.

Codesan comp:issa on kodeiinin lisäksi efedriiniä, joka on piriste. Cocillana-nimisessä yskänlääkkeessä on pelkkää etyylimorfiinia vaikuttavana aineena, joka vastaa teholtaan ja annostukseltaan kodeiinia eli metyylimorfiinia. Panacodeja sain poremuodossa useamman sadan kappaleen paketin. Lisäksi mulla oli Xanor 2 mg-tabletteja sadan kappaleen purkeissa. Aamulla kun lähdin työharjoitteluun, otin 2 porepanacodia, 30 ml Cocillanaa ja 2 mg alpratsolaamia eli Xanoria. Ottivat musta kuvan siellä, ja se on ainoa kuva minusta jossa hymyilen, mitä on otettu.

Vierailija

On tuo riippuvuuden pelko ihan hassua! Mullekin tulee kodeiinista ihan mielettömän hyvä olo, mutta kun nyt lääkärin määräämää sitä jäi jäljelle, niin ei tulisi mieleenkään viedä riippuvuuden pelossa lääkekierrätykseen niitä. Jätän mielelläni lääkekaappiin, otettavaksi sitten jos/kun tulee niin kova kipu ettei burana auta. Eikä tulisi mieleenkään muuten vaan viihteillä niillä, samoin kun en juo viinakaapissa olevia kalliita ja vanhoja viskejäkään vaikka alkoholistakin tulee minulle mielettömän hyvä olo.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat