Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jumaliste mitä hintoja asunnoista pyydetään. Kts linkki

Vierailija

Kommentit (7)

Vierailija

No joo, onhan toi aika järkky hinta peruskuntoisesta ysäririvitalosta, mutta helsinkiläisittäin kyllä halpa.

Vierailija

Mun mielestä kallis, ottaen huomioon että kaikki kalleimmat remontit tekemättä. Luulin että hinnassa painovirhe. Että ois pitänyt olla 247 000. 

Parempikuntoisia vastaavia löytyy halvemmalla. 

Täytynee jäädä nykyiseen ja asua ahtaasti. Blää. 

Ap

Vierailija

Meillä Kauniaisissa 255000 pyynti, 247000 myynti 77 neliöisestä parikymmentä vuotta vanhasta paritalosta. Kyllä on ahdistava hinta, vaikka kaikkien tuttujen mukaan päästiin muka halvalla..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kallis, ottaen huomioon että kaikki kalleimmat remontit tekemättä. Luulin että hinnassa painovirhe. Että ois pitänyt olla 247 000. 

Ap

Jos niitä parempikuntoisia löytyy halvemmalla ja tuo on ylihintainen, niin miksi jäätte nykyiseen? En tajua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos niitä parempikuntoisia löytyy halvemmalla ja tuo on ylihintainen, niin miksi jäätte nykyiseen? En tajua.

Huonommalla sijainnilla tai jotain muuta "vikaa" joka ei meitä miellytä.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huonommalla sijainnilla tai jotain muuta "vikaa" joka ei meitä miellytä.

Ap

Sijainnila nyt vaan on aika olennainen merkitys hintaan...

Vierailija

Tuohan on vielä vuokratontilla oleva Hitas, minkä pitäisi kai tarkoittaa jnkinlaista hintasääntelyä...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat