Lapset ovat helvetin ällöttäviä

Vierailija

Olen huomannut että lapset herättävät minussa suuria vihantuntemuksia. Olen joskus miettinyt esimerkiksi vauvani heittämistä sillalta. Miten te yli kolmilapsiset ihme lestadiolaisvanhemmat oikein selviätte?

N 34

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

On totta, että lapset ovat myös ällöttäviä ja herättävät kyllä muun muassa vihan tunteita. Ja sanon tämän lasten kanssa työskentelevänä ihmisenä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ota tää keskustelunavaus mukaasi kun menet seuraavan kerran neuvolaan niin saatat saada apua.

hyvä neuvo :) Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On totta, että lapset ovat myös ällöttäviä ja herättävät kyllä muun muassa vihan tunteita. Ja sanon tämän lasten kanssa työskentelevänä ihmisenä.

Hanki apua. 

Vierailija

Olen aivan samaa mieltä, minulla on nyt yksi vuotias poika vauva ja välillä vituttaa niin pahasti että tekisi mieli tunkea piltti purkki omaan perseeseen!

Vierailija

Itse opiskelin aikanaan opettajaksi ja oli pakko palata takaisin yliopiston penkille lukemaan itseni aineenopettajaksi, kun pari vuotta olin ollut alakoulussa töissä. Oikeasti hyi helvetti, en tajua miten joku jaksaa olla niiden kersojen kanssa siellä. Itselläni paloi hermot monta kertaa päivässä ja huusin ja raivosin niille lapsille niin paljon, että asiasta tuli jopa kyselyitä vanhemmilta, kun heidän mussukkansa olivat menneet itkemään heille että ope on kauhee.

Nyt opetan matikkaa, fysiikkaa ja kemiaa lukiossa, enkä voisi olla päätökseeni enemmän tyytyväinen. Ei enää koskaan lasten pariin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä, minulla on nyt yksi vuotias poika vauva ja välillä vituttaa niin pahasti että tekisi mieli tunkea piltti purkki omaan perseeseen!

Olet sairas, kaltaistesi ihmisten ei pitäisi omistaa lasta!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse opiskelin aikanaan opettajaksi ja oli pakko palata takaisin yliopiston penkille lukemaan itseni aineenopettajaksi, kun pari vuotta olin ollut alakoulussa töissä. Oikeasti hyi helvetti, en tajua miten joku jaksaa olla niiden kersojen kanssa siellä. Itselläni paloi hermot monta kertaa päivässä ja huusin ja raivosin niille lapsille niin paljon, että asiasta tuli jopa kyselyitä vanhemmilta, kun heidän mussukkansa olivat menneet itkemään heille että ope on kauhee.

Nyt opetan matikkaa, fysiikkaa ja kemiaa lukiossa, enkä voisi olla päätökseeni enemmän tyytyväinen. Ei enää koskaan lasten pariin.

miten tuollaiset ällöttävät ihmis paskat voivat olla lasten tai nuorten kanssa tekemisissä? uskomatonta. häpeäisit

Vierailija

Mielestäni ihan aikuisista ihmisistä löytyy paljon enemmän ällöttäviä yksilöitä kuin lapsista! Lihavat, rupsahtaneet, epäsiistit, huonokäytöksiset, käytöstavat omaamattomat ihmiset ovat kuvottavia, olivatpa he sitten lapsia tai aikuisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, mitä sekopäitä sitä on olemassa. Ihan suljetun osaston kamaa

Miten sinä, arvon turkulaismamma voit tuomita meitä täällä ruudun takana???? Itse olen varma että mielenterveyteni on vakaammalla pohjalla kuin sinun

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat