Oletko kateellinen miehille siitä, että he voivat sekä nähdä että tuntea kun kalu työntyy pimpsaan?

Vierailija

Naisen voi vain korkeintaan tuntea sen.

Sivut

Kommentit (94)

Vierailija

Ei mua se näkeminen juurikaan kiinnosta, mutta olisipa hauska tietää miltä tuntuu työnnellä sitä kikkeliä milloin mihinkin. Kivaa sen täytyy olla kun sille niin paljon aikaa halutaan uhrata yksin ja yhdessä.

Vierailija

Olen kyllä nähnyt monta kertaa, ihan omaan pimppaan työntymisen. Ilman peiliä ja peilin kanssa. Ihan normaalinotkeudella. Lähetyssaarnaaja on kiva asento, mutta ei toki ainoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei mua se näkeminen juurikaan kiinnosta, mutta olisipa hauska tietää miltä tuntuu työnnellä sitä kikkeliä milloin mihinkin. Kivaa sen täytyy olla kun sille niin paljon aikaa halutaan uhrata yksin ja yhdessä.

Sinua ei selvästikkään kiinnosta seksi kun kirjoitat noin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu, miksi mä en sitä muka näkisi? Oon nähny kun mulkku työntyy sisääni ja kaiken lisäks se tuntuu hyvältä.

Et sinä näe sitä kun se kyrpä sinne pilluun menee. Naisen on jo aika helkutin vaikeata nähdä omaa vaginaansa ilman apuvälineitä saati seksissä. Mies taas näkee niin oman vehkeensä, sinun vehkeesi kuin sen kun hän työntyy sisälle ihan selvästi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu, miksi mä en sitä muka näkisi? Oon nähny kun mulkku työntyy sisääni ja kaiken lisäks se tuntuu hyvältä.

Et sinä näe sitä kun se kyrpä sinne pilluun menee. Naisen on jo aika helkutin vaikeata nähdä omaa vaginaansa ilman apuvälineitä saati seksissä. Mies taas näkee niin oman vehkeensä, sinun vehkeesi kuin sen kun hän työntyy sisälle ihan selvästi

Kuinka kankea sä oikein oot?

Vierailija

Kivointa on nähdä, kun mies nuolee minua. Mutta kyllä muutakin näkee ja on ihan kva nähdä. Mutta meille monille seksi on muutakin kuin sukupuolielimet. 

Vierailija

Täytyy tunnustaa että kateellinenhan sitä sellaisesta on. Kyllä miehillä on sitten asiat hyvin, voivat ihan nähdä kuinka kalu työntyy reikään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat