Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Baba Lybeckin käsivarret

Vierailija

Baban käsivarret on uskomattoman hyvässä kunnossa! Katson Uutisvuotoa ja katseeni on suorastaan nauliutunut noihin allittomiin käsivarsiin. Onhan hän muutenkin aivan upeassa kunnossa! Tosta sais kyllä hyvää motivaatiota kuntoiluun, kun oon häntä 20 vuotta nuorempi ja niin paljon rupsahtaneemmassa ja paksummassa kunnossa.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Onko niille jäätäville silmäpusseille tapahtunut mitään. Jossain vaiheessa vielä meikkasikin niin, että ne oikein loistivat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko niille jäätäville silmäpusseille tapahtunut mitään. Jossain vaiheessa vielä meikkasikin niin, että ne oikein loistivat.

Kummallista, minä en ole ikinä kiinnittänyt huomiota mihinkään silmäpusseihin. Googletin hänestä kuvia, enkä kyllä vieläkään huomaa sellaisia.  En edes pieniä. Jännä miten erilailla ihmiset voidaan nähdä. 

Vierailija

Tikissähän hän on, mutta minua huvittaa se, että asuvalinnat korostavat aina niitä käsivarsia - aivan varmasti tietoisesti. Yhtä huvittavaa kuin "vaimonhakkaajissaan" patsastelevat salityypit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ne on leikattu aikoja sitten!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tikissähän hän on, mutta minua huvittaa se, että asuvalinnat korostavat aina niitä käsivarsia - aivan varmasti tietoisesti. Yhtä huvittavaa kuin "vaimonhakkaajissaan" patsastelevat salityypit.

Totta. Mutta hyvähän se on esitellä, kun on mitä esitellä ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ja tissejä kun ei ole niin ne peitetään. Onneksi verorahoilla saa edes näin laadukasta puvustamista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Asuvalinnat ovat olleet mielestäni rumia ja koska ne todella korostavat käsiä, tulee Babasta jotenkin miehekäs ja se ei lyhythiuksista naista kaunista. Joku kaunis hiha ja enemmän muotoja eteen vaikka liiveillä tekisi hänestä kauniin. Nyt asut toistavat itseään ja korostavat vääriä kohtia.

Vierailija

Mulla varmaan on silmät jotenkin väärin päin päässä, koska nimenomaan olen ihmetellyt sitä, miten muuten niin tikissä olevan naisen käsivarret ovat noin löysät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla varmaan on silmät jotenkin väärin päin päässä, koska nimenomaan olen ihmetellyt sitä, miten muuten niin tikissä olevan naisen käsivarret ovat noin löysät.

Minä näen myös allien hölskyvän, kun Baba viittoilee sivulle.

Vierailija

Olen aina ihmetellyt, että miksi hänellä on vain lyhythihaisia vaatteita. Kuten joku jo mainitsikin, niin silmäpussit on taidettu leikata, ennen ne huomasi tosi selvästi, nyt ei.

Vierailija

Suurin osa naisista on niin uskomattoman laiskoja että heti ihmetellään jos löytyy edes yksi jolla ei ole kauppakassin tavoin roikkuvia alleja. Miksköhän käytännössä kellään alle 60-vuotiaalla miehellä ei ole sellaisia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on niin uskomattoman laiskoja että heti ihmetellään jos löytyy edes yksi jolla ei ole kauppakassin tavoin roikkuvia alleja. Miksköhän käytännössä kellään alle 60-vuotiaalla miehellä ei ole sellaisia?

Suomalaiset on läskejä, sukupuoleen katsomatta. Miehet itseasiassa johtaa ylipainotilastoja, joten se siitä allittomuudesta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat