Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä "yhteisestä harrastuksesta" olet löytänyt kumppanin?

Vierailija

Monessa ketjussa ilmenee, että joku on löytänyt kumppanin yhteisen harrastuksen kautta. Mutta usein jätetään mainitsematta mikä tämä yhteinen harrastus oli. Kertokaa siis mistä harrastuksista olette löytänyt kumppaneita. 

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Muakin kiinnostaa. Olen kokeillut joogaa, salibandya, teatteria, lukupiirejä, nykytanssia ja yrittänyt opiskella espanjaa. Onhan noissa  miehiä ollut, mutta ei kyllä yhtäkään jonka kanssa olisi tutustunut niin että olisi päädytty "yhteisen harrastuksen kautta yhteen.". Huoh...

Vierailija

Yhteinen harrastus eli Tampereen kulma-ale :)
Ollaan oltu jo vuosia yhdessä ja naimisissakin ja sen ensitapaamisen jälkeen ollaan käyty ko. paikassa ehkä kolme kertaa. Se siitä harrastuksesta.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa. Olen kokeillut joogaa, salibandya, teatteria, lukupiirejä, nykytanssia ja yrittänyt opiskella espanjaa. Onhan noissa  miehiä ollut, mutta ei kyllä yhtäkään jonka kanssa olisi tutustunut niin että olisi päädytty "yhteisen harrastuksen kautta yhteen.". Huoh...

Jos olisit kokeillut espanjaa ja balettia, kuulostaisit vähän sellaiselta naiselta josta olen kiinnostunut.

Tosin viime kerran tämä nainen vain käveli jotenkin vihaisen näköisesti ja kiireisesti pois kun treenit olivat ohi.

Olen ollut varsin monessa harrastuksessa, jossa on vain naisia, vaikka periaatteessa niin ei tarvitsisi olla. Harvoinpa siellä kukaan nuorempi ainakaan mitään juttelee.

Minkä takia et menisi sellaiseen harrastukseen missä on kunnolla miehiä? En minäkään lähtisi naisena miestä vatsatanssista etsimään.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Partiosta, mitäs muutakaan retkellä väsyneenä kuin flirttiä yms peliä veljeslippukuntalaisen kanssa. Olimme tunteneet vuosia ja siis aikuisia kun menimme yhteen. Nykyään kaksi lasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt on tämmöinen nolo, mutta nuorempana tavattiin nettipelin kautta.

Nolompaa on haukkua noloksi asiaa, jossa ei ole mitään noloa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat