Mua ahdistaa jos tääkin suhde taas päätty ennen kuin alkoikaan

Vierailija

ja olen harrastanut seksiä taas uuden miehen kanssa. Ja ei, en harrasta seksiä heti tavattuani uuden miehen. Mutta aina jossain vaiheessa joku asia menee pieleen/paljastuu/ei tunnu oikealta ja lopetan suhteen. Mua ahdistaa että olen pannut kohta koko Helsingin miesten kanssa. Onko ketään muuta jota ahdistaa jos päätyy vaan panemaan miesten kanssa joiden kanssa ei tulekaan kunnon parisuhdetta?

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy, että et ole vaimomatskua, niin ei ahdista enää. Pidä hauskaa ja nauti.

Niin olen siis itse päättänyt nämä kaikki suhteenalut. 

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Älä enää pane niitä miehiä. Voit yllättyä siitä, mitä opit.

Siis kuinka kauan pitäisi olla panematta? Entä jos on puutteessa? Nykyisen kanssa en ollut harrastanut seksiä kuukausiin ennen kuin hänet tapasin niin kyllä todellakin teki mieli jo seksiä.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka kauan pitäisi olla panematta? Entä jos on puutteessa? Nykyisen kanssa en ollut harrastanut seksiä kuukausiin ennen kuin hänet tapasin niin kyllä todellakin teki mieli jo seksiä.

ap

No monta viikkoa varmaan. Miten pitkiä suhteesi yleensä ovat? Ehdotan, ettet pane niin kauaa plus 2-4 viikkoa päälle. Siis jos muuttuminen kiinnostaa. Mutta ellei kiinnosta niin jatka vaan kuten tähänkin asti. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No monta viikkoa varmaan. Miten pitkiä suhteesi yleensä ovat? Ehdotan, ettet pane niin kauaa plus 2-4 viikkoa päälle. Siis jos muuttuminen kiinnostaa. Mutta ellei kiinnosta niin jatka vaan kuten tähänkin asti. 

No nykyinen suhde on nyt kestänyt 2 kk, edellinen kesti 4kk. Musta tuntuu, voin toki olla väärässäkin, että jos noin kauan odottaa ensitreffeistä niin alkaa mennä vähän friend zonelle. 

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
jos noin kauan odottaa ensitreffeistä niin alkaa mennä vähän friend zonelle. Ap

Niin mutta kun sinun suhteet eivät ole kestäneet, vaikkeivat ole jääneet kaveriasteelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:jos noin kauan odottaa ensitreffeistä niin alkaa mennä vähän friend zonelle. Ap

Niin mutta kun sinun suhteet eivät ole kestäneet, vaikkeivat ole jääneet kaveriasteelle.

Et nyt tainnut ymmärtää että se kestäminen ei ollut seksin harrastamisesta kiinni, vaan siitä että mä katsoin ettei mies ollutkaan sopiva ja lopetin jutun. 

Ap

Vierailija

Mikä miehissä on sitten mättänyt? Mitä syitä olet keksinyt, että olet pistänyt poikki? Onko niissä mitään toistuvaa kaavaa tai tiettyä juttua? Minkä ikäinen olet ja minkä ikäisiä miehet ovat olleet? Miten sinä toimit, kuka tekee aloitteet ja mistä miehet löydät?

Vierailija

Olisikohan kyse kuitenkin omasta asenteestasi? Ehkä olet helposti ihastuvaa tyyppiä, jolle on alkuun helppo nähdä miehessä kuin miehessä hyviä puolia, ja omat näkemyksesi sitten alkavat rapistua sitä enemmän mitä kauemmin miestä katselet? Olen itse naisena nimittäin juuri tuota tyyppiä ja tunnistan tekstistä paljon itseäni. Lisäksi taustalla (ainakin omalla kohdalla) painostaa jo halu ja tarve parisuhteeseen, jolloin suhteen yrittää löytää jo pakottamalla.

Ehkä sinun kohdallasi se tajuamisen ("ei tämä nyt ihan ollutkaan mitä hain") ajoittuu aina seksin alkamiseen. Tajuat siinä vaiheessa ehkä alitajuisesti, että kaikki on nähty, eikä mies sittenkään ollut sitä mitä halusit. En tiedä, tällaisia olen pohtinut omalla kohdallani, kun sama kuvio toistuu uudestaan ja uudestaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat