Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko lapsiryhmässä olla aina yksi riekkuja?

Vierailija

Onko muissakin kerhoryhmissä samanlaisia kokemuksia, että yksi lapsi meinaa viedä koko shown? Kyseessä kerran viikossa 30 minuuttia kestävä kerho, jossa yksi alle kaksivuotias huseeraa joka kerta, kun muut istuvat kiltisti. Olisi kiva tarjota omalle lapselle kiva kokemus ja viettää hetki harrastuksen parissa mutta tunnelma on rauhaton. Ja maksamme tuosta lystistä. 

Kommentit (4)

Vierailija

Vai eikö nykyään osata yhtään sanoa ei? Saako nykyään lasta neuvoa ja tajuaako tuon ikäinen mitään?

Vierailija

Mun lapsi on valitettavasti usein tuo huseeraaja. Kiellän kyllä ja kuuntelee, mutta sitten keksii jonkun uuden kujeen. Ei ole itsellekään kivaa kun ei voi yhtään keskittyä keskustelemaan muiden äitien kanssa kun pitää koko ajan kieltää. Mutta tuo lapsi vaan on supervilkas. Muut lapset istuu nätisti ja leikkii, mun lapsi on aina se joka juoksee ympäriinsä, kaataa kahvikupit, levittää lelut ympäri huonetta heti kun silmä välttää. Ja sitä on varmaan tosi vaikea ymmärtää jos oma lapsi on rauhallinen. Kyllä mulle aina sanotaan että olen todella jämäkkä ja kärsivällinen äiti, mulla vaan on erittäin aktiivinen lapsi, että ehkä muut äidit ei vaan ajattele että en osaa kieltää lasta. Poikani on aivan ihana, vaikka luonteensa on saanut jostain aivan muualta kuin multa. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat