Miksi monet sievät naiset valitsevat ruman miehen?

Vierailija

Hyvin usein näkee pariskuntia, joissa nainen on luonnollisen kaunis (ts. ei plastiikkakirurgin tuhoama törrörintainen kumihuuli) ja mies on ruma, lihava ja/tai epäsiisti.

Olen jo pitkään ihmetellyt, mistä on kysymys.

Onko kyseessä makuasia? Haluavatko naiset ruman puolison eli miehen ulkonäöllä ei ole heille merkitystä? Vai onko hyvännäköisiä, hoikkia ja/tai treenattuja miehiä tarjolla niin vähän, että ankean näköisille läskipulleroillekin löytyy kaunis nainen?

Tämä on vilpitön kysymys hämmästyttävästä asiasta. Ts. jätetään iänikuisen tylsä provo-hokeminen eri versioissa kokonaan pois. 

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Yksinkertaisesti kyseessä on pelko siitä että saa edes jonkun miehen, muulla ei väliä. Pelko on naisia eteen päin ajava voima (:

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisesti kyseessä on pelko siitä että saa edes jonkun miehen, muulla ei väliä. Pelko on naisia eteen päin ajava voima (:

Allekirjoitan täysin! Juuri näin minä. Mulla on huono itsetunto. Kunhan joku.

Vierailija

Kompensaatiotekijä. Miehellä on jotain (esim. rahaa, valtaa) joka kompensoi rumuuden ja nostaa miehen tasoa.

Näin opetti Solsidanin Fredde.

Vierailija

Kun on nätti naama, on helppo saada sellainen mies kuin haluaa. Toisin sanoen saa vaikka sen rumankin, jos hän on haluttava.

Kaikkien mielestä ulkoinen kauneus ei ole tärkeintä ihmisessä. Kaikkihan me kuitenkin vanhenemme ja rupsahdamme. Ei kukaan näytä kaksikymppiseltä, kun ikää on 80, oli sitten kaunis tai ruma nuorena.

Vierailija

Kauneus on katsojan silmissä. :) Eipä mulle ole väliä miehen ulkonäöllä, kunhan on ajatuksiltaan ja arvoiltaan niinkun mäkin. Toki itsestä pitää pitää huolta, hygienia jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kompensaatiotekijä. Miehellä on jotain (esim. rahaa, valtaa) joka kompensoi rumuuden ja nostaa miehen tasoa.

Näin opetti Solsidanin Fredde.

:'D

kun mietin omaa kaveriporukkaani, niin ei oikein päde tuo. Kauniilla naisilla (joilla rumat miesystävät) on enemmän koulutusta ja paremmat työpaikat kuin miehillään ja miehet ovat lähinnä epäsosiaalisia nörttejä, ei rahaa, ei valtaa. Kai se on se rakkaus mikä on puhunut.

Vierailija

Syitähän on paljon, esim:

Mies on alkuun ollut komea, mutta on päästänyt itsensä rupsahtamaan kun on saanut naisen.

Puolet miehistä on ylipainoisia, joten tosiaankin komistusten määrä on rajallinen.

Nainen on rakastunut ja näkee siksi miehen komeana.

Nainen ei ensisijaisesti katso ulkonäköä, miehellä on muita ylivertaisia ominaisuuksia. Ihminen on kokonaisuus, ei pelkkä naama ja vartalo.

Nämä nyt alkuun.

Vierailija

Eikä nätillä naamalla saa mitään. Olin neitsyt lähes 20 vuotiaaksi. Pidin vastakkaista sukupuolta kädestä ekan kerran 19v 4kk iässä. Vähän olin et wauu kattokaa mul on mies! Viel pussasin. Oli iso juttu. Yleensä miehet vaan tuijottaa kaukaa tai lähestyy törkeässä humalassa.

Vierailija

Oma mieheni on tosi "tavallinen pulliainen", eikä edes varakas. Kaverini aina ihmettelevät, että "miksi otit tuollaisen?" No koska pidän hänen luonteestaan ja myös ulkonäöstään, vaikka muut eivät näe häntä erityisen komeana. Enkä ole mikään gold digger, joka haluaa rikkaan miehen, sillä osaan kyllä elättää itse itseni. Usko pois, suurimmalle osalle sisin on tärkein eikä ulkoinen olemus.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat