Syötätkö lapsillesi sokerijugurtteja päivittäun/usein?

Vierailija

Mulla ei ole tässä nyt kummempaa agendaa, kunhan kysyn. Asiallisia vastauksia kiitos!

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

Syötän. Melkein joka päivä saa yhden purkillisen jogurttia tai vanukasta. Usein myös pyrin antamaan jälkiruuaksi 2 palaa suklaata.

Vierailija

Syömme kuopuksen maitoallergian ja minun maitoällötyksen vuoksi noita kasvisvaihtoehtoja, osa niistä on sokerisempia. Niitä tulee syötyä ehkä kerran tai kaksi viikossa, maustamatonta saa joka aamu puuron vaihtoehtona.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kerro edes yksi jugurtti, jossa ei ole lainkaan sokeria. Enpä ole sellaista vielä löytänyt.

No jos pitää tarkentaa, niin tarkoutan makeutettuja jugurtteja. Varmasti ymmärsit, mitä tarkoitin.

-

Ap

Vierailija

Joka päivä syö jugurtin, rahkan tai vanukkaan jossa on lisättyä sokeria. Muutoin sokerin saanti on vähäistä ja hoikka tyttö on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro edes yksi jugurtti, jossa ei ole lainkaan sokeria. Enpä ole sellaista vielä löytänyt.

No jos pitää tarkentaa, niin tarkoutan makeutettuja jugurtteja. Varmasti ymmärsit, mitä tarkoitin.

-

Ap

Ei, en ymmärtänyt.

Vastaavasti voisi kysyä, miten usein sinun lapsesi saavat marjoja ja hedelmiä, jotka ovat varsinaisia sokeripommeja. Tai miten usein lapsesi syö palan ruisleipää. Siinä kun on sokeria noin 3 sokeripalan verran eli enemmän kuin suositeltu päiväannos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kenen tekee mieli alanuolettaa niitä, joiden lapset syövät sokerijogurtteja? Miksi?

Alanuolettamisesta taisi tulla mulle vähän väärät mielikuvat...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat