JUURI NYT: IS - lihavista suomalaisnaisista paljastui HÄLYYTTÄVÄ fakta

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Lihavista miehistä paljastui HÄLYYTTÄVÄ fakta: he eivät huonokuntoisuuksissaan jaksa edes nettikeskustelun aloitukseen kirjoittaa mitään alustusta vaan lätkäisevät aloitukseen pelkän epämääräisen linkin. 

Vierailija

Voi hyvää päivää sentään. Tavalliset naiset yleensä tekevät fyysistä työtä siivoojina, kaupoissa, päiväkodeissa, sairaaloissa jne. Ja takuuvarmasti liikkuvat koko ajan, vaikka heissä on laihoja, normaalipainoisia ja ylipainoisia.
Mistähän tuon tutkimuksen ylipainoiset naiset on kaivettu mukaan? Aivan etsimällä etsitty henkilöitä, jotka makaavat kupeellaan koko vuorokauden?

Vierailija

Tämä avaus saa tässä olla varmasti maailman tappiin asti, mutta jos puhuttaisiin lihavista mamunaisista niin hupsista, pääsy kielletty tulisi hetkessä. 

Vierailija

Minä pullukka kävelin päivittäin 4 km työmatkoja 3 vuotta sitten (kymmenen vuoden ajan arkisin aina).

Kun paha ihottuma iski, enkä kestänyt yhtään hikoilua, kuljin bussilla. Paino ei noussut yhtään mihinkään. Kunto varmaan on laskenut, mutta kävelen vieläkin ihan suunnitellusti kaikki mitä voin.

Vierailija

Onko täällä muuten muitakin, jotka kävelevät päivässä paljon mutta ovat ylipainoisia?

Itse olen tuollainen. Päivittäisiä askeleita tulee aina se 15 000-20 000, mutta ei ole hankaluuksia säilyä ylipainoisena. :D

Vierailija

Minua tuossa uutisessa kiinnostaisi tietää, mikä lasketaan liikkumiseksi. 

Myönnän olevani ylipainoinen, kävelen päivittäin jonkin matkaa (sekä hyötyliikuntaa esim. niin etten hyppää bussiin heti ensimmäiseltä pysäkiltä) että ihan varta vasten lähden kävelylle, mutta lyllertämiseni ei ehkä ole tarpeeksi reipasta, jotta tuossa tutkimuksessa kelpuutettaisiin liikunnaksi? No, virkistää se itseäni kumminkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämä avaus saa tässä olla varmasti maailman tappiin asti, mutta jos puhuttaisiin lihavista mamunaisista niin hupsista, pääsy kielletty tulisi hetkessä. 

Saithan sinä tuonkin teeman taas ängettyä tähän ketjuun.

Tunnusta pois, olet niitä, jotka eivät lue kyseisestä lehdestä mitään maahanmuuttojuttuja, koska ne ovat mielestäsi propagandaa. Toki heti jos siellä sanotaan jotain negatiivista (ihan mistä ihmisryhmästä vain), niin silloin lehden sana onkin laki, jota ilomielin julistat.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat