Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisen blogin pitäminen omilla kasvoilla - mitä haittoja?

Vierailija

Eli aion alkaa pitämään mahdollisimman rehellisesti blogia omasta elämästäni. En aio kaunistella. Aion kertoa menneisyyteni, ja nykyhetken ja kuka tahansa voi blogin löytää. Mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon? Työnsaantia ainakin voi vaikeuttaa? Tiettyjen tahojen arvostelua toki kannattaa välttää. Aion siis kertoa nekin, mitä ei kaikki välttämättä halua tietää.. Voi herättää aika voimakkaita mielipiteitä.

Kommentit (9)

Vierailija

Voit saada jonkun hullun stalkkarin perääsi niin kuin Värikäs Pipsa on saanut. Se hulluhan kävi Pipsan asuessa rivitalossa Pipsan pihalla siirtelemässä kukkaruukkuja, ratsaamassa postilaatikkoa, kyttäämässä ja kuvaamassa niiden autoa ja laittoi kuvan nettiinkin. Sekä tietysti aloitti tänne sen satamiljoonaa triidiä Pipsasta joissa raportoi Pipsan tekemisistä ja tekemättä jättämisistä sekä kitisi ihan kaikesta mitä keksiä saattaa. Nykytilannetta en tästä kyttäyksestä tiedä kun Pipsa asuu ok-talossa ja sen tontilla on vähän vaikeampi liikkua kuin rivitalon pihalla.

Vierailija

Jos kerrot itsestäsi avoimesti, tuletko samalla kertoneeksi avoimesti myös läheisistäsi? Haluavatko he sitä?

Mietin itse alkoholismiblogin aloittamista, ideana juuri kertoa rehellisesti elämästä juopon kanssa, mutta tulisin paljastaneeksi aivan liikaa tästä juoposta, vaikka tekisinkin sen nimettömänä. 

Vierailija

Tosiaan mistään ongelmista ja henkkoht asioista en lähtisi omalla naamalla avautumaan koska kaiken minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Sitä ei koskaan tiedä, missä tilanteessa nettiin omalla nimellä laitetut jutut tulee vastaan, missä kontekstissa, miten ja kenen taholta.

Vierailija

Kyllä blogi tulee käsittelemään paljonkin ongelmia ja henkilökohtaisia asioita. Kuten perheväkivaltaa jota olen kokenut. Jonkun verran siis kerron läheisistä. Heidän kuvia tms ei tule kuitenkaan esiintymään eli näihin läheisiin ei osata tekstejä yhdistää jos ei minua tunne. Sen tiedän että palstoilla voidaan ruotia, minusta puhutaan paljon muutenkin ja opiskelen Juuri parasta aikaa sitä etten välitä. Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä blogi tulee käsittelemään paljonkin ongelmia ja henkilökohtaisia asioita. Kuten perheväkivaltaa jota olen kokenut. Jonkun verran siis kerron läheisistä. Heidän kuvia tms ei tule kuitenkaan esiintymään eli näihin läheisiin ei osata tekstejä yhdistää jos ei minua tunne. Sen tiedän että palstoilla voidaan ruotia, minusta puhutaan paljon muutenkin ja opiskelen Juuri parasta aikaa sitä etten välitä. Ap.

Oikeusjuttuja voi seurata, eikä niiden loppuratkaisusta aina tiedä. Siis, jos puhut jostakusta toisesta niin, että hänet voidaan tunnistaa. Eli, jos sinulla ei ole tarpeeksi todisteita pärjätäksesi myös oikeusasteissa, en ehkä ruotisi missään blogissakaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voit joutua kiusaamisen kohteeksi kuten mm. chicago iida.

Olis muuten ihan kiva nähdä minkänäköisiä nämä Iidan ahkerat haukkujat ovat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat