Mitä välii, millä tavalla kengännauhat sitoo. Mitä välii, miten vessanpytyn pesee. Ei oo oikeeta tai väärää tapaa. Lopputulos on tärkeintä....

Vierailija

Kunhan kengät pysyy jalassa. Kunhan vessanpytty on puhdas. Ihan sama, millä tyylillä siihen lopputulokseen on päästy.

Kommentit (5)

Vierailija

Ei se ihmisen itsensä kannalta ole ihan sama. Jos haluaa nopeasti siivota pytyn, niin turha sitä on väärillä välineillä siivota.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihmisen itsensä kannalta ole ihan sama. Jos haluaa nopeasti siivota pytyn, niin turha sitä on väärillä välineillä siivota.

No heko heko. Tyyliä tarkoitin. Kai säkin sen verran kuitenkin tajuat, millä välineillä wc-pytty pestään. Tai mistä mä voin tietää... ap

Vierailija

Olen niin samaa mieltä apn kanssa. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka on kovia antamaan muille ohjeita siitä miten joku asia pitää tehdä. Jos lopputulos on hyvä niin ihan sama miten sen on tehnyt. Tyyli on vapaa.

Vierailija

Mulla on todella paha ja lääkärissä diagnosoitu kengännauhasyndrooma. Lukittaudun viikoksi asuntooni, jos näen vääränväriset tai väärin sidotut nauhat. Arvaa onko mun elämä mukavaa, kun koskaan en oikein pysty ulkona viettämään aikaa. Nykyään voin tosi huonosti, kun jokapuolella näkyy niitä neonvärisiä nauhoja. Niissä on nauhalle tarkoitettu reikäkin väärässä kohtaa. Ikävä vanhoja hyviä aikoja, kun kaikki oli mustaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat